beantwoord

aanmelden voor NS extra

• 23 augustus 2015
  • 10 reacties
  • 529 Bekeken

het lukt me niet om me aan te melden schijnbaar is mijn kaartnr niet juist, dit is mijn nummer 3528****** wat is er fout?
icon

Beste antwoord door Tochjo 23 augustus 2015, 23:37

U kunt u niet meer aanmelden voor NS Extra. NS houdt momenteel een pilot en het maximale aantal deelnemers voor de pilot is al bereikt.
Bekijk origineel

10 reacties

Beste jellek,
Iedere fysieke OV kaart wordt na 5 jaar vervangen. Onafhankelijk van wat voor soort abonnement er op staat.
Mocht jij deze vervaldatum niet kunnen vinden op je kaart, dan kan de klantenservice je altijd helpen om je alsnog aan te melden bij NS Extra.
Reputatie 2
Het probleem is dat volgens MijnNS dat ik gebruik bij het aanvragen van een compensatie wegens vertraging, mijn OV-kaart een doorlopende geldigheid heeft. Er is dus geen datum beschikbaar. De einddatum van mijn abonnement is niet juist. De geboortedatum werkt niet (zie reactie eerder vandaag). Kortom, het kleine groepje klanten dat een doorlopende OV-kaart, kan niet meedoen met NSExtra. Ik heb eerder mogen ervaren dat kennis over dit soort OV-kaart zeer beperkt is binnen de NS gelederen. Dit rs overduidelijk een fout in het ontwerp ten nadele van deze groep die soms wel ruim 7000 euro op jaarbasis betaalt voor zijn abonnement. Dat vind ik teleurstellend.
Het betreft hier de geldigheidsdatum van de kaart, niet van je abonnement. Kijk eens goed op de kaart of je daar geen datum op kunt vinden. Meestal onderaan op de voorkant. Bij sommige kaarttypes kan het ook op de achterzijde staan.
Reputatie 2
Dat gaat niet goed. Ik krijg de melding dat de ingevoerde datum (25-05-1960) in het verleden ligt.
En dat is nou meestal het geval bij een geboortedatum. Bovendien is de geboortedatum niet de datum 'Geldig tot'.
Je dient je aan te melden met ov-chipkaartnummer en geboortedatum.
Reputatie 2
Dag,

Ik heb een OV-abonnement met als nummer ******4383. Dit is een OV-kaart met een doorlopende geldigheid. Ik wil me opnieuw aanmelden onder dit nummer. Er wordt gevraagd om een geldigheid, maar de einddatum van mijn huidige jaarabonnement levert samen met dit nummer geen geldige combinatie op.
Wat is hier aan de hand?
Jellek
Badge
Leny, het kaart nummerstaat nog wel in de openingspost. Misschien kan je hem daar ook verwijderen?

Ah, mijn fout. Ik heb het kaartnummer verwijderd.
Leny, het kaart nummerstaat nog wel in de openingspost. Misschien kan je hem daar ook verwijderen?
Badge
het lukt me niet om me aan te melden schijnbaar is mijn kaartnr niet juist, dit is mijn nummer 3528********** wat is er fout?

Chris, welkom op het forum. Ik heb je kaartnummer verwijderd ( ivm privacy). Heb je wel een activatiemail ontvangen? Ik heb je vraag verplaatst naar 'NS Extra'.
Badge +3
U kunt u niet meer aanmelden voor NS Extra. NS houdt momenteel een pilot en het maximale aantal deelnemers voor de pilot is al bereikt.

Reageer