beantwoord

Aanmelding voor email vergeten uit te checken

Ik heb getracht mij aan te melden voor email bij vergeten uit te checken. Je krijgt dan een bevestigings-email met een zgn. link om aanmelding te bevestigen maar die link werkt niet. 4x geprobeerd zonder succes. Ik heb getracht de NS te bellen. 20 minuten gewacht. Iedereen in gesprek maar niet met mij. Ik denk met elkaar. Hoe kan ik mij nu aanmelden voor de email bij vergeten uit te checken?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 29 juni 2016, 19:18

Het probleem van de niet-werkende link in de bevestigingsmail is bij ons bekend.

Klanten waarbij de link niet direct werkt, kunnen deze link wel met de rechtermuisknop kopiëren en zelf in de browser plakken. Dan werkt het wel en word je definitief aangemeld voor NS Extra.
Bekijk origineel

13 reacties

Er zijn diverse topics over gestart in het NS Extra gedeelte van dit forum. Wellicht heb je daar veel aan.
Ik heb getracht mij aan te melden voor email bij vergeten uit te checken. Je krijgt dan een bevestigings-email met een zgn. link om aanmelding te bevestigen maar die link werkt niet. 4x geprobeerd zonder succes. Ik heb getracht de NS te bellen. 20 minuten gewacht. Iedereen in gesprek maar niet met mij. Ik denk met elkaar. Hoe kan ik mij nu aanmelden voor de email bij vergeten uit te checken?

Zelfde verhaal, is mij dus ook niet gelukt.
Waar kan je dit in godsnaam melden!
Uit al die reacties kun je alleen maar zien dat dit systeem niet werkt. NS stuurt een link die niet werkt. De volgende dag weer precies hetzelfde (het blijkt dan dezelfde mail te zijn. Telefonisch is NS-klantenservice redelijkerwijs onbereikbaar: dat duurt echt veel en veel te lang. Ik heb nu maar een mail gestuurd via de contact-pagina. Antwoord zou komen binnen 5 !! werkdagen. Wij wachten het af maar ik zie het somber in. Slechte beurt voor NS!
Het probleem van de niet-werkende link in de bevestigingsmail is bij ons bekend.

Klanten waarbij de link niet direct werkt, kunnen deze link wel met de rechtermuisknop kopiëren en zelf in de browser plakken. Dan werkt het wel en word je definitief aangemeld voor NS Extra.
Niet bij iedereen zoals duidelijk blijkt uit de reacties.

Bovendien is de mededeling Er is een fout opgetreden ook niet erg bemoedigend dat het gelukt zou zijn.
Ik mag toch aannemen dat de inhoud van die e-mail onmiddellijk gecorrigeerd is toen de eerste meldingen binnenkwamen en dat de reeds uitstaande e-mails opnieuw verstuurd zijn... Dweilen met de kraan dicht: Kleine moeite, groot plezier.

Ik heb dit herhaaldelijk geprobeerd. Het werkt absoluut niet. Het is dan ook een raadsel zoals dit gaat. Het is erg klantonvriendelijk en teleurstellend. Jammer, jammer. Zeker omdat het probleem bij NS bekend is zou je mogen verwachten dat het als de wiedeweerga wordt verholpen.
Ik mag toch aannemen dat de inhoud van die e-mail onmiddellijk gecorrigeerd is toen de eerste meldingen binnenkwamen en dat de reeds uitstaande e-mails opnieuw verstuurd zijn... Dweilen met de kraan dicht: Kleine moeite, groot plezier.

Waarom zou je geld uitgeven aan klantvriendelijker systemen als je door gebrek aan concurrentie ook wegkomt met het standpunt dat je klanten zich maar wat systeemvriendelijker moeten gedragen?
Neen heeft uiteraard gelijk. In dit forum stop ik zelf echter met verdere reacties over deze kwestie. Verder commentaar is immers kennelijk zinloos. Langs deze weg kan er blijkbaar geen oplossing worden geboden. Met vriendelijke groeten.
Wat vervelend dat het nog steeds niet is gelukt B.F. Barendse.

Om je alsnog aan te kunnen melden wil ik je vragen om contact op te nemen met ons, dat kan via het telefoonnummer 030 - 751 51 55 (lokaal tarief), Twitter, Facebook of Chat. Indien je het liever bij het forum wil houden mag je mij ook een privébericht sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken. In dat geval ontvang ik graag je NAW-gegevens, geboortedatum en OV-Chipkaartnummer. Hou er wel rekening mee dat de reactiesnelheid op dit forum een stuk lager ligt.
Ik heb nog niets vernomen van B.F. Barendse, ik hoop dat het nog gelukt is met het aanmelden.
Intussen heb ik van NS nieuwe mails ontvangen waarin de links gelukkig wel werkten. De aanmeldingen voor NS Extra zijn dus alsnog tot stand gekomen, waarvoor dank. Met vriendelijke groet, BFB.

Reageer