beantwoord

Accountgegevens

• 1 augustus 2017
  • 2 reacties
  • 160 Bekeken

Ik heb voor zowel de OV chipkaart van mijn vrouw en die van mijzelf aparte accounts aangemaakt.
Ik heb deze beide ten onrechte op mijn naam gesteld.
Nu krijgt slechts een van ons een gratis reis in het weekeinde aangeboden.
Dat het er slechts één is ligt waarschijnlijk aan de gelijke tenaamstelling van de accounts.
Als ik de OV kaart van mijn vrouw wil koppelen aan het account van mijn kaart krijg ik als boodschap dat de kaart al gekoppeld is.
Wat te doen?
Ik kan de tenaamstelling zelf niet wijzigen.
icon

Beste antwoord door Tijhr01 1 augustus 2017, 19:26

Telefonisch. Medewerkster heeft kaart van mijn echtgenote op mijn account ook op mijn account geplaatst. Via mail heeft zij bericht dat er met mijn vrouw via haar email wordt gecommuniceerd en niet meer via mijn schaduwmailadres.

Zij gaf aan dat ook mijn vrouw is aangemeld met NS extra en dus de aanbieding nog moet ontvangen.

Dat zou mooi zijn 🙂
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Ik raad u aan even direct contact op te nemen met de klantenservice hierover. Zij kunnen de persoonsgegevens wel aanpassen en wellicht de ander ook nog voorzien van een gratis reis in het weekend.

Direct contact opnemen met de klantenservice gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Telefonisch. Medewerkster heeft kaart van mijn echtgenote op mijn account ook op mijn account geplaatst. Via mail heeft zij bericht dat er met mijn vrouw via haar email wordt gecommuniceerd en niet meer via mijn schaduwmailadres.
Zij gaf aan dat ook mijn vrouw is aangemeld met NS extra en dus de aanbieding nog moet ontvangen.
Dat zou mooi zijn 🙂

Reageer