beantwoord

Actie NS extra, 2 dagretour's 19,-

• 8 november 2016
  • 12 reacties
  • 650 Bekeken

Kun je met deze kaarten vanuit 2 verschillende steden apart naar dezelfde eind locatie reizen? Bij veelgestelde vragen staat wel dat de kaarten op dezelfde dag gebruikt moeten worden, maar niet specifiek dat je met z'n tweeën op het zelfde traject moet reizen. Ben benieuwd hoe de actie precies in elkaar zit.
icon

Beste antwoord door Charon NS 28 november 2016, 13:59

Beste Nikki88, excuses voor de late reactie. Gelukkig heb ik eindelijk antwoord voor je: met een Superdalretour is het toegestaan allebei een ander vertrekstation in te vullen en dus een andere reis te maken. Het belangrijkste is dat de tickets op dezelfde dag gebruikt worden, zoals je zelf al aangaf! 🙂
Bekijk origineel

12 reacties

Badge
Beste Nikki88, welkom op het serviceforum!

Ik heb de voorwaarden doorgenomen en zie dit er inderdaad (nog) niet bij staan. Ik heb navraag gedaan bij de afdeling die hierover gaat. Zodra ik antwoord heb kom ik bij je terug!
Reputatie 2
Een soortgelijke vraag loopt ook al in dit topic: kan ik met de superdal retourticket ook de terugweg alleen reizen?
We wachten geduldig op antwoord...
Beste Charon NS, bedankt voor je reactie. Uit jouw antwoord zou je kunnen op maken dat de voorwaarden mogelijk nog aangepast kunnen worden. Dat lijkt me niet juist, aangezien de actie al loopt. Mijn inziens (en jouw bevestigende antwoord over de voorwaarden) is het dus mogelijk om vanuit twee steden naar één eind locatie te reizen. Ben benieuwd naar je antwoord.
Dat lijkt me ook, je kan natuurlijk geen voorwaarden er later bij gaan zetten terwijl de actie al loopt, alleen omdat je dat "vergeten" bent eventueel.
Reputatie 2
Nog geen antwoord... Wie zwijgt stemt toe?
Charon wacht nog op een reactie. Zodra zij deze heeft, hoor je van haar. Nog even geduld.
Badge
@florisz1954: ik snap dat je graag antwoord wilt. Ik heb een reminder gestuurd en hoop snel antwoord te hebben.
Als je een actie aanbiedt aan klanten, dan zouden de voorwaarden toch vooraf helder moeten zijn?! Ik vind het teleurstellend dat ik na een week nog steeds geen uitsluitsel heb over de voorwaarden van deze actie...
Ik heb Charon zojuist gevraagd in dit topic een update te geven. Excuses voor het wachten.
Inmiddels al 2,5 week aan het wachten op een antwoord op een redelijk simpele vraag. Je zult begrijpen dat ik niet echt te spreken ben over de gang van zaken. Wachten jullie net zolang totdat het aanbod van de actie verloopt...?!
Ik snap dat dit vervelend is Nikki88, maar we doen ons best je z.s.m. een reactie te geven. Bedankt voor je geduld.
Badge
Beste Nikki88, excuses voor de late reactie. Gelukkig heb ik eindelijk antwoord voor je: met een Superdalretour is het toegestaan allebei een ander vertrekstation in te vullen en dus een andere reis te maken. Het belangrijkste is dat de tickets op dezelfde dag gebruikt worden, zoals je zelf al aangaf! 🙂

Reageer