beantwoord

Actie upgrade naar 1e klas bij activeren 'Check out alert'

• 13 juli 2017
  • 4 reacties
  • 159 Bekeken

Vandaag hebben mijn vrouw en ik de Check out alert ingeschakeld en zouden een gratis éénmalige upgrade naar 1 klas krijgen, echter wij hebben beide niets ontvangen, geen mail en ook geen product in de NS extra app. Graag hulp, wij willen hiervan graag gebruik maken. Bijvoorbaat dank
icon

Beste antwoord door Chiel NS 14 juli 2017, 11:16

Ik moet m'n reactie een beetje aanscherpen, over het algemeen is het binnen een paar dagen dat je de actie binnen hebt.

We willen ook voorkomen dat mensen eindeloos accounts aanmaken om de upgrades te krijgen. Daar zit een beetje controle in, vandaar dat we hem niet direct kunnen versturen.
Bekijk origineel

4 reacties

He TheoD, heel vervelend. Hoe lang geleden heb je je aangemeld? Het kan zo'n 2 weken duren voor je de actie ontvangt.
Beste Chiel. Bedankt de reactie. Dit is naar onze mening wel heel erg traag, een beetje goed ingestelde SQL server doet er max. een uur over. Betekent dat er bewust voor gekozen is het proces te vertragen. Dat is toch wat klantonvriendelijk..
Ik moet m'n reactie een beetje aanscherpen, over het algemeen is het binnen een paar dagen dat je de actie binnen hebt.

We willen ook voorkomen dat mensen eindeloos accounts aanmaken om de upgrades te krijgen. Daar zit een beetje controle in, vandaar dat we hem niet direct kunnen versturen.
Dat is helaas ook weer zo, dat mensen misbruik maken van dergelijke acties. Zou mooi zijn als we de upgrade donderdag as binnen hebben om het vrijdag te kunnen gebruiken. Bedankt voor je reactie Chiel NS

Reageer