beantwoord

Actie voor abonnementhouders

• 26 juli 2017
  • 1 reactie
  • 325 Bekeken

Begin deze maand kreeg ik een mail dat als ik als abonnement houder een treinreis zou maken ik een weekendkaart kado kreeg. Nu heb ik meerdere reizen gemaakt maar nog niks ontvangen klopt dit?
icon

Beste antwoord door Thomas NS 26 juli 2017, 13:25

Hallo verkeersleider en welkom op het NS Serviceforum.

Mocht je een echte verkeersleider zijn, dan kunnen we je hard gebruiken hier op het forum. Wishful thinking.
Wat betreft deze actie, het klopt dat jij deze Weekenddagkaart zou moeten ontvangen. Deze e-mail met de couponcode wordt verstuurd binnen twee weken ná het verstrijken van de actieperiode (de maand waarin je de reis moet hebben gemaakt). In dit geval kan jouw dagkaart elk moment binnenkomen in jouw e-mail. Blijf ook in je spamfolder kijken, voor de zekerheid.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Hallo verkeersleider en welkom op het NS Serviceforum.

Mocht je een echte verkeersleider zijn, dan kunnen we je hard gebruiken hier op het forum. Wishful thinking.
Wat betreft deze actie, het klopt dat jij deze Weekenddagkaart zou moeten ontvangen. Deze e-mail met de couponcode wordt verstuurd binnen twee weken ná het verstrijken van de actieperiode (de maand waarin je de reis moet hebben gemaakt). In dit geval kan jouw dagkaart elk moment binnenkomen in jouw e-mail. Blijf ook in je spamfolder kijken, voor de zekerheid.

Reageer