beantwoord

Actie voordelig naar Schiphol

• 3 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 190 Bekeken

Waarom is deze actie na 9.00 pas geldig? In de vakantieperiode is het toch minder druk. Er gaan ook al vluchten in de ochtend en dan kan er geen gebruik worden gemaakt van deze actie?
icon

Beste antwoord door Thom 3 augustus 2018, 23:48

Actiekaartjes zijn in de drukke ochtendspits nooit geldig. Een actiekaartje is goedkoop, maar heeft beperkende voorwaarden. Wat u vraagt is goedkoop reizen, maar zich niet aan de beperkende actievoorwaarden houden. Zo werken de dingen natuurlijk niet. Dat geldt ook voor de dalurenabonnementen in de zomer. Er gaan het hele jaar door elke dag vluchten in de ochtend. Mogelijk komt er nog een actie waarbij u voor 06.30 kunt inchecken, of meereizen met een betalende reiziger met een extra meereiskaartje, dat kan dan weer wel, maar niet met een e-ticket.

Voor veel vliegvakantiereizigers is het een heel net aanbod en doorgaans goedkoper dan een normaal kaartje.
Bekijk origineel

3 reacties

Dag Cathelijne,

Hoe vroeger de trein vertrekt; hoe duurder de kosten voor NS. Tenminste, zo zie ik het.

Helaas is het daardoor niet mogelijk om én een goedkope deal aan te bieden, en ook nog eens het vertrek vóór 9:00 aan te bieden.

Ik weet niet of dit juist is, maar dat is mijn beleving.

Groetjes,
Serge
Reputatie 7
Badge +4
Actiekaartjes zijn in de drukke ochtendspits nooit geldig. Een actiekaartje is goedkoop, maar heeft beperkende voorwaarden. Wat u vraagt is goedkoop reizen, maar zich niet aan de beperkende actievoorwaarden houden. Zo werken de dingen natuurlijk niet. Dat geldt ook voor de dalurenabonnementen in de zomer. Er gaan het hele jaar door elke dag vluchten in de ochtend. Mogelijk komt er nog een actie waarbij u voor 06.30 kunt inchecken, of meereizen met een betalende reiziger met een extra meereiskaartje, dat kan dan weer wel, maar niet met een e-ticket.

Voor veel vliegvakantiereizigers is het een heel net aanbod en doorgaans goedkoper dan een normaal kaartje.
Badge +3
Een ander probleem is dat iedereen gewoon gratis tien (10!) codes kon aanvragen (5 naar en 5 van Schiphol).

Dat heb ik ook gedaan, en die netjes verdeeld over mensen die hier of op Twitter tegen problemen aanliepen. Hoe veel heb je er nodig en waar kom je vandaan of waar moet je naar toe? Uiteindelijk 4 mensen blij gemaakt, toen waren ze op :D

Als die ook geldig waren vóór 9:00 zou dat goede handel zijn voor op Marktplaats e.d. dus bijv. € 2,50 voor een code vragen en er in total € 25,- aan overhouden. Uiteraard heb ik dat niet gedaan.

Maar voor ná 9:00 zijn er altijd wel vergelijkbare aanbiedingen verkrijgbaar dus dan heeft dat weinig zin.

Reageer