beantwoord

Activeren codes voor Schiphol naar elk station


  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik kan de codes van NS extra voor Schiphol naar elk station niet activeren, geeft telkens foutmelding.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 27 juni 2018, 19:41

Hallo Mo85 en welkom bij de NS Community,

Vreemd dat je de code niet kan activeren. Het ligt er een beetje aan wat voor melding je exact krijgt. Als je de melding krijgt dat de code al is gebruikt dan helpt het vaak om de webbrowser af te sluiten en opnieuw op te starten. Als dat niet werkt dan wil ik je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of om een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Mo85 en welkom bij de NS Community,

Vreemd dat je de code niet kan activeren. Het ligt er een beetje aan wat voor melding je exact krijgt. Als je de melding krijgt dat de code al is gebruikt dan helpt het vaak om de webbrowser af te sluiten en opnieuw op te starten. Als dat niet werkt dan wil ik je het advies geven om contact op te nemen met onze klantenservice. Contact met ons opnemen gaat het snelst telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55 (lokaal tarief). Je kan er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of om een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Reageer