beantwoord

Al een tijd niets meer gehoord

• 15 november 2015
  • 12 reacties
  • 492 Bekeken

Reputatie 1
Sinds 25 september (toen werd mij gevraagd naar mijn ervaring) heb ik geen enkel bericht meer gehad over NS Extra. Leeft het project nog of is het inmiddels al afgelopen?
icon

Beste antwoord door Merel NS 24 november 2015, 17:29

Hoi Tom, Tochjo,

Jullie hebben allebei een DalVrij abonnement en daarom zijn jullie uitgesloten van de selectie. We vragen namelijk klanten een extra reis te maken in de dal- of weekenduren, en bij jullie zijn deze uren al afgekocht (=vrij). De reden dat jullie nu al zo lang niets hebben gehoord is dat jullie uitgesloten zijn van deze module, en we daarna nog twee weken hebben gereserveerd voor het onderzoeken van deze module. Die onderzoeksmails hebben jullie logischerwijs ook niet gekregen. Eind volgende week krijgen jullie weer bericht van NS Extra!

Groeten,
Bekijk origineel

12 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik kreeg zonet nog een vragenlijst.
Sinds 25 september (toen werd mij gevraagd naar mijn ervaring) heb ik geen enkel bericht meer gehad over NS Extra. Leeft het project nog of is het inmiddels al afgelopen?

Hoi Tom, het programma loopt op volle toeren. Heel gek dat je geen berichten meer hebt gehad. Kan jij me in een privé bericht je kaartnummer/emailadres verzenden dan kijk ik even na wat er aan de hand is!
Reputatie 1
Heb je een privébericht gestuurd!
Badge +3
Ik heb ook geen bericht meer gehad sinds 25 september. Mijn gegevens heb ik al op 8 oktober in een privébericht gestuurd, om te informeren waarom ik geen mail had gehad over de Reis-challenge. Daar zou ik niet voor geselecteerd zijn, bleek toen. Interessant genoeg speelde ook dat bij tomgreep.
Reputatie 1
Haha inderdaad, ik ben benieuwd.
Hoi Tom, Tochjo,

Jullie hebben allebei een DalVrij abonnement en daarom zijn jullie uitgesloten van de selectie. We vragen namelijk klanten een extra reis te maken in de dal- of weekenduren, en bij jullie zijn deze uren al afgekocht (=vrij). De reden dat jullie nu al zo lang niets hebben gehoord is dat jullie uitgesloten zijn van deze module, en we daarna nog twee weken hebben gereserveerd voor het onderzoeken van deze module. Die onderzoeksmails hebben jullie logischerwijs ook niet gekregen. Eind volgende week krijgen jullie weer bericht van NS Extra!

Groeten,
Badge +3
Ah, het was dus wel de bedoeling dat NS meer geld aan reiskosten ontving dan ze zou uitkeren. Ik vond het ook al te mooi om waar te zijn, gratis reizen en daarvoor beloond worden 😉
Wellicht is de volgende proef dat reizigers met een vrij reisrecht beloond worden om de trein te mijden.
Voor Altijd/Traject Vrij en een beperkt aantal keer in een maand spits-mijden lijkt me dat nog zinvol ook.
Hier ook weinig actie met NS Extra. Één keer de tijdschriftenbon ontvangen (prima attentie), en afgelopen vrijdag toevallig weer een mailtje: een Superdalretour voor €18. Handig hoor, met je AltijdVrij abonnement. Not! Hopelijk kan ik er een bekende blij mee maken, maar zelf heb ik hier natuurlijk helemaal niks aan.

Als jarenlange trouwe klant die elke maand honderden euros besteedt bij NS had ik toch wel wat meer "exclusieve voordelen, persoonlijke services en speciale aanbiedingen" verwacht. Ik lees hier over upgrades naar eerste klas bijvoorbeeld, dát is nu een fijn extraatje zo nu en dan, maar helaas heb ik zoiets nooit ontvangen.
Hoi Martin,

Wat vervelend dat je nou net de aanbieding hebt gekregen waar je niks aan hebt, dit is een bug in de selectie geweest. Ik maak hier een notitie van! Kan je me in een privé bericht je mailadres sturen dan ontvang je de aanbieding die je had moeten krijgen alsnog van me.

We zitten nu in een pilot waarin we testen met verschillende aanbiedingen op verschillende doelgroepen, jij hebt de AKO bon gekregen waar iemand anders de eerste klas upgrade kreeg. Heb je wel al een keer gebruik gemaakt van de check-out alert service? Dat is een mooie persoonlijke service die we hebben voor NS Extra deelnemers!

Groet, Merel
Heb je wel al een keer gebruik gemaakt van de check-out alert service? Dat is een mooie persoonlijke service die we hebben voor NS Extra deelnemers!

Die opmerking valt ook te categoriseren als "een bug in de selectie". Martin2015 reist met Altijd Vrij en dat betekent dat er geen check-out alert service van toepassing is, omdat er bij dat abonnement toch geen correctietarief in rekening wordt gebracht. Zie dit bericht.
Inderdaad Pe_pe, de check-out alert service is voor mij niet van toepassing. Al vind ik dit wel een goede service in het kader van NS Extra, hoor. Dat lijkt me juist iets waar veel reizigers iets aan hebben.

@Merel: dank voor je reactie, ik heb je een bericht gestuurd.

Reageer