beantwoord

alert vergeten uitcheck uitzetten?

• 26 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 176 Bekeken

Ik heb tot tweemaal toe een onterecht correctie ontvangen voor een uitcheck die ik vergeten zou zijn. Ik heb in beide gevallen wel uitgecheckt en het heeft nogal wat voeten in de aarde voordat dit gecorrigeerd wordt. Als ik nu deze extra service uitzet, wordt dit dan ook niet meer automatisch gecorrigeerd en dus ook niet onterecht? Want dan kies ik er liever voor om dit uit te zetten, dan iedere keer die moeite moeten doen om dit te corrigeren.
icon

Beste antwoord door Robert B 26 augustus 2019, 13:44

Die NS Extra alerts staan los van de mailtjes die je krijgt over (automatische) correcties, dus zelfs als je alles uitzet krijg je die alsnog, maar dan niet meer dubbel (vanuit NS Extra én vanuit Flex of een ander abonnement waar met correctietarieven gewerkt wordt).
Bekijk origineel

7 reacties

Indien je NS Extra uitzet dan zal dit niet meer gebeuren. Wel vreemd dat dit gebeurd. Heb je dit ook gemeld bij onze klantenservice zodat dit bij ons bekend is?
Badge +3
Die NS Extra alerts staan los van de mailtjes die je krijgt over (automatische) correcties, dus zelfs als je alles uitzet krijg je die alsnog, maar dan niet meer dubbel (vanuit NS Extra én vanuit Flex of een ander abonnement waar met correctietarieven gewerkt wordt).
Indien je in het bezit bent van NS Flex dan krijg je automatisch een melding dat het ook is gecorrigeerd.
Ik krij
Die NS Extra alerts staan los van de mailtjes die je krijgt over (automatische) correcties, dus zelfs als je alles uitzet krijg je die alsnog, maar dan niet meer dubbel (vanuit NS Extra én vanuit Flex).
Ik krijg geen dubbele mails.
Badge +3
Ik krijg geen dubbele mails.
Dat kan goed zijn omdat die meldingen vanuit NS Extra bij veel mensen maar zelden of nooit werken, dus zet ze gerust uit en kijk maar wat er verandert. Ik vermoed helemaal niets, want die correcties zullen blijven plaatsvinden en daar krijg je altijd een melding over.
Indien je NS Extra uitzet dan zal dit niet meer gebeuren. Wel vreemd dat dit gebeurd. Heb je dit ook gemeld bij onze klantenservice zodat dit bij ons bekend is?
ik heb NS Flex. En bij NS extra staat aangevinkt dat ik een alert krijg van automatisch correcties.
Dus ik ga eens proberen die uit te zetten. Ik heb het twee keer gemeld en jij hebt me de tweede keer hier prima mee geholpen.
Badge +3
Gaat dit dan over automatische correcties bij gemiste in/uitchecks waarbij het systeem dan een gok doet n.a.v. je reishistorie, of over algemene correctietarieven zoals je die kunt krijgen n.a.v. registraties bij controle in de trein (bijv. 1e klas of ICD toeslag)?

Dan denk ik dat je die eerste dan wellicht kunt uitzetten, maar de tweede in ieder geval niet. Lijkt me ook niet verstandig, want vaak zijn die correcties onterecht, en zouden ze zomaar op je factuur terecht kunnen komen.

Reageer