beantwoord

Alert voor vergeten uitcheck, bij aanvraag geeft computer foutmelding

• 20 January 2017
  • 2 reacties
  • 106 Bekeken

Twee weken geleden ben ik vergeten uit te checken. Dit heb ik via ns.nl geprobeerd terug te vragen. Voor mijn man (zelfde dag, geen NS alert) is het geld zelfs al terug. Via NS alert kreeg ik nu een mail dat ik had vergeten uit te checken. Via die link nogmaals geprobeerd en nu geeft het systeem aan dat er op die dag geen reisgegevens zijn... Had ik niet direct al moeten proberen het geld terug te vragen? En ziet het systeem daarom niet dat ik gereisd heb op die dag. Hoewel ik dus wel een bericht kreeg. Kan iemand mij verder helpen? Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 20 January 2017, 12:29

Bekijk origineel

2 reacties

We hebben hetzelfde probleem Ingrid en ik zie dat dit probleem zich eerder ook heeft voorgedaan.
Ik hoor het graag wanneer de foutmelding is opgelost zodat ik mijn gegevens kan aanvullen en Ingrid, je hoeft je geen zorgen te maken 😉
Goed dat jullie je hier melden Ingrid en Koppes15. Bij mij zijn op dit moment geen problemen bekend, maar ik heb dit uitgevraagd. Ik kijk graag even na wat er aan de hand is en misschien kan ik jullie foutieve check alvast verbeteren. Wanneer je op mijn naam klikt kun je een priv├ębericht sturen. Noteer daarin NAW-gegevens, geboortedatum, ov-chipkaartnummer, IBAN, datum van de reis en het station waarop de gemiste check had moeten plaatsvinden.

EDIT: Wanneer het niet lukt om via Mijn NS een claim in te dienen kun je het beste even schakelen met klanteNService. Die kunnen altijd jouw claim in behandeling nemen.

Reageer