beantwoord

Alstublieft, een upgrade naar de 1e klas cadeau van NS Extra‏....

• 14 september 2015
  • 3 reacties
  • 277 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 1 reactie
Beste servicedesk medewerker,
Vanochtend werd ik blij verrast met een upgrade, omdat ik al zo lang klant ben bij NS. Dus enthousiast mijn upgrade verzilverd, zodat ik deze meteen morgen kan gebruiken. Had ik beter niet op de maandagochtend kunnen doen. Me vergist in de datum door niet goed in mijn agenda te kijken (had de upgrade voor woensdag willen gebruiken). Na een belletje met de servicedesk kan deze domme fout aan mijn zijde niet worden aangepast. Ik had mijn e-ticket al opgehaald. Teleurstelling uiteraard! Nu vraag ik me af: Kan het e-ticket dat ik heb verzilverd niet worden geblokkeerd?
Waarna ik een nieuwe actiecode per mail ontvang om een nieuw e-ticket aan te maken?

Dat vraagt om wat vertrouwen in deze klant, maar gezien het feit dat ik al 10 jaar trouw ben aan de NS is het misschien wel het risico waard.

Ik ben benieuwd naar de antwoorden.
Fijne groet,
Ankie Swakhoven

icon

Beste antwoord door Thom 14 september 2015, 11:59

Uw integriteit staat niet ter discussie maar NS heeft als beleid het achteraf veranderen van e-tickets niet mogelijk te maken. Niets kan u namelijk weerhouden het oude ticket op de door u ingevulde datum ook te gebruiken. U zult dat niet doen maar veel reizigers wel. Dat is geen beschuldiging naar u toe maar het is met de mentaliteit van te veel anderen in deze nu eenmaal droevig gesteld.
Ik vrees dat NS u niet ter wille zal zijn om bovenstaande reden maar mogelijk pakt een moderator het op.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik ben het met u eens dat het in uw geval redelijk zou zijn, het probleem is de precedentwerking en de mentaliteit van: een ander krijgt coulance dus dan heb ik er ook rrrrrrrecht op en als ik dat niet krijg durft ik dat nog rustig discriminatie te noemen ook. Eertijds was dit het gedrag van verwende kinderen maar helaas heeft men, gezien de schaal waarop dat gebeurt, er rekening mee te houden. U lijdt als goede onder deze mentaliteit van kwaadwillenden en smoesjesmakers, die een vorm van coulance eigenlijk onmogelijk maken.
Beste Thom, dank voor je reactie. Alle begrip voor het beleid van de NS. Ik begrijp natuurlijk dat er regels zijn die de flexibiliteit van handelen, en het bedienen van klanten, inperken. Neemt niet weg dat de NS mogelijk ideeën van buitenaf kan gebruiken om beleid verder te ontwikkelen en daar waar gewenst kan 'meebewegen' met een tevreden klant.
Reputatie 7
Badge +4
Uw integriteit staat niet ter discussie maar NS heeft als beleid het achteraf veranderen van e-tickets niet mogelijk te maken. Niets kan u namelijk weerhouden het oude ticket op de door u ingevulde datum ook te gebruiken. U zult dat niet doen maar veel reizigers wel. Dat is geen beschuldiging naar u toe maar het is met de mentaliteit van te veel anderen in deze nu eenmaal droevig gesteld.
Ik vrees dat NS u niet ter wille zal zijn om bovenstaande reden maar mogelijk pakt een moderator het op.

Reageer