beantwoord

App vergeten uit te checken.

• 27 juni 2016
  • 4 reacties
  • 288 Bekeken

Ik heb me net aangemeld voor de app "Vergeten uit te checken". Ik heb ter bevestiging een e- mail ontvangen waarin me gevraagd wordt een link aan te klikken om de aanmelding definitief te maken. Welke link ? Waar staat die link dan ? Ik kan klikken wat ik wil maar nergens reageert ie !
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 27 juni 2016, 16:04

boeing 747, ik wil je adviseren om naar dit topic te kijken. Hierin staat het antwoord op jouw vraag, want het is al besproken. Mocht het nou niet lukken dan lees ik dat graag!

P.S. ik heb je topic naar het subforum NS Extra verplaatst.
Bekijk origineel

4 reacties

boeing 747, ik wil je adviseren om naar dit topic te kijken. Hierin staat het antwoord op jouw vraag, want het is al besproken. Mocht het nou niet lukken dan lees ik dat graag!

P.S. ik heb je topic naar het subforum NS Extra verplaatst.
Tja, we zijn niet allemaal computerprofessoren. Ik heb al talloze e-mails van bedrijven en instanties gehad met een e-mail bevestigingslink......KLIK..en hup, in orde. Waarom makkelijk als het ook moeilijk kan, typisch NS zou je bijna zeggen. Afijn , ik heb het gezegd : NS, altijd wat. SORRY, neem me niet kwalijk.
Dat zeg ik ook niet, ik probeer je alleen te helpen. Het is bij ons bekend, maar er zijn manieren om het alsnog op te lossen. Wellicht niet ideaal, maar ik kan de situatie op dit moment niet veranderen.

Mocht het nog niet gelukt zijn dan kan je hiervoor het snelste contact opnemen met onze telefonische Klantenservice via 030 - 751 51 55, Twitter, Facebook of Chat. De reactie snelheid ligt bij deze kanalen het hoogst. Mocht je het toch liever bij het forum willen houden dan kan je mij een priv├ębericht sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Ik ontvang dan graag je NAW-gegevens en OV-chipkaartnummer. Hou er rekening mee dat een antwoord / oplossing via het forum langer kan duren, omdat ik niet altijd aanwezig ben.
Boeing 747, is het inmiddels gelukt? Ik lees het graag.

Reageer