beantwoord

Automatisch abonnement stop

De aanbieding van NS voor Blendle stelt dat die automatisch stopt. Waarom moet ik dan mijn bankgegevens opgeven als ik een artikel wil lezen?
icon

Beste antwoord door Erryt NS 20 maart 2018, 17:47

Het probleem ligt bij Blendle. Ik heb dit uitgezocht en diende met gegevens te komen om dit op te laten lossen. Voor de meelezers wil ik kwijt dat wij een bijdrage kunnen leveren tot het moment van verzilveren. Na het verzilveren kunnen wij niets meer voor de Blendle gebruikers betekenen. Indien dit probleem bij een ander speelt kan je het beste contact opnemen met Blendle zelf.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge
Fritsdegrote, zou je wat specifieker willen zijn? :? deze actie gaat via NS extra. Dus als het goed is hoef je daar je Bankgegevens niet voor op te geven lijkt me.
En je zegt ´´automatisch abonnement stopt´´ maar over welk abonnement heb je het nou precies?
Hi Trein-D, over Blendle actie, ik heb me aangemeld voor deze actie, maar zodra ik wat wil lezen van Blendle komt er een pop-up dat ik mijn betaalgegevens moet invoeren. Ik krijg dan vóór het einde van de proefperiode wel een mailtje waarop ik kan aangeven of ik wil stoppen of definitief een abonnement wil nemen. NS zegt, het stopt automatisch, daar hoef je niets voor te doen en ik wil niet zomaar mijn bankgegevens afgeven.
Hallo Fritsdegrote en welkom op het NS Forum,

Ik ben bang dat er iets misgaat. Zoals ik het begrijp is het niet nodig om deze gegevens in te vullen. Ik zoek het voor je uit en kom hierop terug.
Reputatie 7
Badge
Hallo Fritsdegrote en welkom op het NS Forum,

Ik ben bang dat er iets misgaat. Zoals ik het begrijp is het niet nodig om deze gegevens in te vullen. Ik zoek het voor je uit en kom hierop terug.

@Erryt
Er gaat niets fout in de visie van Blendle. Dit is hun gebruikelijke gang van zaken bij alle proef-abonnementen (naar onze ervaring). Door het eisen van je NAW en bankgegevens start Blendle een abonnement(sincasso) dat alleen eindigt als je tijdig opzegt. Als je daar niet aan denkt, heb je een jaar betaald abo aan je broek. En als je er wel aan denkt, blijft Blendle je nog een jaar achtervolgen met emails.
Als er al iets misgaat, is het bij NS Marketing, die kennelijk geen harde afspraken met Blendle heeft gemaakt over wat het abonnement werkelijk inhoudt, welke gegevens de NS-klant verplicht is te verstrekken, wat er met die persoonlijke gegevens wordt gedaan, en hoeveel emails Blendle kan blijven sturen als je het proefabonnement niet voortzet.
Het staat mij niet bij dat bij de vorige Blendle actie deze gegevens moesten worden verstrekt. Ik heb tevens geen extra handeling verricht om het abonnement te beëindigen. Deze stopte automatisch na een maand bij mij. Nogmaals ik kom hierop terug.
Reputatie 7
Badge +3
Er gaat toch iets fout denk ik. Ik heb het ook geprobeerd en kan me gewoon aanmelden met anonieme gegevens, zonder bankrekening of wat-dan-ook en kan ook gewoon de artikelen lezen.
Weet je zeker dat je ingelogd bent op de site van Blendle?
Reputatie 7
Badge
Er gaat toch iets fout denk ik. Ik heb het ook geprobeerd en kan me gewoon aanmelden met anonieme gegevens, zonder bankrekening of wat-dan-ook en kan ook gewoon de artikelen lezen.Weet je zeker dat je ingelogd bent op de site van Blendle?
Je krijgt na het inloggen de betaal-popup als je een artikel wil lezen.
Reputatie 7
Badge +3
Je krijgt na het inloggen de betaal-popup als je een artikel wil lezen.
Ik dus niet. Of bedoel je de artikelen die "buiten Premium" vallen? Daar moet je voor betalen, maar je krijgt € 2,50 cadeau. Als je die opgemaakt heb, dan zou het kunnen dat je zo'n popup krijgt. Maar dat heeft niks met de NS-actie te maken.
Allemaal bedankt voor de reacties, het is mij wel duidelijk, ik ga gewoon niet op deze aanbieding in.
Het probleem ligt bij Blendle. Ik heb dit uitgezocht en diende met gegevens te komen om dit op te laten lossen. Voor de meelezers wil ik kwijt dat wij een bijdrage kunnen leveren tot het moment van verzilveren. Na het verzilveren kunnen wij niets meer voor de Blendle gebruikers betekenen. Indien dit probleem bij een ander speelt kan je het beste contact opnemen met Blendle zelf.

Reageer