beantwoord

Bericht bij vergeten uit te checken

• 20 november 2017
  • 2 reacties
  • 151 Bekeken

Reputatie 1
Een tijdje geleden werd mij aangeboden een app te downloaden. Inderdaad kreeg ik kort erna een berichtje dat ik vergeten was uit te checken. Daardoor heb ik niet meer in m'n reishistorie gekeken.
Nu kwam ik daar om een andere reden toch, en zag dat er toch 3x vergeten was uit te checken. Daar heb ik geen melding van gekregen.
Wat is er mis?
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 20 november 2017, 20:27

Wat vervelend Conny. De NS Xtra App geeft hiervan geen meldingen, maar NS Extra wel. Is dit waar je op doelt?

Na aanmelding profiteer je van de check-uit alert service en andere persoonlijke services, exclusieve voordelen en extra's.
Bekijk origineel

2 reacties

Wat vervelend Conny. De NS Xtra App geeft hiervan geen meldingen, maar NS Extra wel. Is dit waar je op doelt?

Na aanmelding profiteer je van de check-uit alert service en andere persoonlijke services, exclusieve voordelen en extra's.
Zelf heb Ik me wel aangemeld bij ns extra. Eergisteren probeer Ik uit te checken bij den Haag central. Krijg 2x een geel scherm:" maar een kaart aanbieden" volgens mij kreeg Ik een soot gelijk bericht in Rotterdam . Vandaag heb Ik op Zoek naar info mijn account geraadpleegd en zie Ik tot mijn verbazing dat Ik niet heb uitgecheked. Ik krijg. Nu wel het geld terug, maar Ik meen dat die ns extra automatisch corrigeert of meldt..
Daarbij snap Ik die mededeling bij uit checken ook niet..

Reageer