beantwoord

bevestiging wijziging in NS Extra

• Op het juiste spoor
  • 2 reacties
Gisteravond rond 10.00 uur heb ik een wijziging in ns extra aangebracht. ik kreeg daarvan om 1.07 uur een mail die ik moest bevestigen. Toen ik dat vanmorgen om 8.00 uur wilde doen, was die al verlopen. Ik weet niet hoe jullie dat doen, maar ik slaap gelukkig 's nachts.
icon

Beste antwoord door Rizana NS 1 maart 2019, 11:14

Ik heb je bericht aangepast Nancy, zodat je persoonsgegevens niet meer openbaar staan.

Helaas kan ik de link niet aanpassen. Wil je nogmaals proberen de permissies aan te passen naar wens?
Dan hoop ik dat het lukt. Mocht dat niet het geval zijn, dan kijk ik graag mee of ik daarbij kan helpen.
Dan mag je mij een privé bericht sturen, dat doe je door op mijn naam te klikken en daarna op "stuur bericht".

Stuur je dan je naam, postcode, huisnummer, woonplaats, geboortedatum en e-mailadres mee?

Laat je me weten als het gelukt is?

Bekijk origineel

6 reacties

Dat lijkt me niet helemaal de bedoeling! Mag ik vragen om wat voor wijziging het ging binnen NS Extra Nancy?
Hoi Nancy,

Kan je nog doorgeven om wat voor wijziging het gaat?
Dit is het mailtje
Van: noreply.ns@ns.nl [mailto:noreply.ns@ns.nl]
Verzonden: dinsdag 26 februari 2019 1:07
Aan: **@gmail.com
Onderwerp: NS Extra: maak nu uw permissiewijziging definitief door op de link in deze mail te klikk

Geachte mevrouw Kuper,

Onlangs heeft u wijzigingen doorgevoerd in uw NS Extra-instellingen. U maakt de door u aangegeven wijzigingen definitief door op onderstaande link te klikken.
Klik hier

Heeft u nog vragen?
Stel uw vraag op de NS Community of neem contact op met onze medewerkers van NS Klantenservice via telefoonnummer 030 - 751 51 55. We staan dag en nacht voor u klaar.

Datum:
25 februari 2019
Klantnummer:
**
Ons kenmerk:
**
Onderwerp:
NS Extra: Permissiewijziging bijna definitief

Met vriendelijke groet,

Paulette van den Broek
Hoofd NS Klantenservice

Reputatie 6
Badge +1
@Nancy dit is een openbaar forum. Iedereen kan nu je persoonlijke gegevens zien, misschien kun je ze zelf weghalen en anders kan @Danny NS dat misschien doen.
Ik heb je bericht aangepast Nancy, zodat je persoonsgegevens niet meer openbaar staan.

Helaas kan ik de link niet aanpassen. Wil je nogmaals proberen de permissies aan te passen naar wens?
Dan hoop ik dat het lukt. Mocht dat niet het geval zijn, dan kijk ik graag mee of ik daarbij kan helpen.
Dan mag je mij een privé bericht sturen, dat doe je door op mijn naam te klikken en daarna op "stuur bericht".

Stuur je dan je naam, postcode, huisnummer, woonplaats, geboortedatum en e-mailadres mee?

Laat je me weten als het gelukt is?
Ik heb nog geen privé bericht van je ontvangen Nancy. Mocht je nog meer informatie willen, dan lees ik dat graag terug.

Reageer