beantwoord

bijbetaald voor 1e klas

• 24 december 2016
  • 9 reacties
  • 340 Bekeken

Ik kreeg aanbieding euro 4,50 en betaald maar op 1 kaart, hoe krijg ik de tweede bijbetaling op de tweede kaart en hoe werkt dat.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 28 december 2016, 10:30

ben80Jamin is helaas de mail kwijt geraakt waarin hij deze kreeg aangeboden. Ik kan helaas niets voor hem betekenen zonder deze mail.
Bekijk origineel

9 reacties

Hallo ben80Jamin en welkom op het NS Serviceforum,

Kan je mij vertellen om welke actie het precies gaat? Snap ik het goed dat je dit ook voor iemand anders wilt aanschaffen?
Ja, ik heb een ov voordeelurenkaart waarvoor ik met euro 4,50 betaalde om in plaats van 2e klas eersteklas een lange reis te gaan maken en mijn echtgenote die ook een kaart heeft maar niet gebruik kan maken van deze actie, nergens te vinden hoe ik haar kaart kan opwaarderen, dus gaan wij gescheiden in de trein zitten zij 2e en ik 1e. Wel vreemd dat dit niet te regelen is bij de ns.
Hallo ben80Jamin en welkom op het NS Serviceforum,

Kan je mij vertellen om welke actie het precies gaat? Snap ik het goed dat je dit ook voor iemand anders wilt aanschaffen?
gewoon voor mijn echtgenote, zij 75 jaar en ik ruim 80 jaar vandaar dat wij samen in de eerste klas willen zitten. Elk van ons heeft een ov voordeelurenkaart.
Ik wil je vragen mij een privébericht te sturen zodat ik door voor je kan uitzoeken. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken. In dat geval ontvang ik graag je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en OV-Chipkaartnummer. Hou er wel rekening mee dat de reactiesnelheid op dit forum een stuk lager ligt.
ben80Jamin is helaas de mail kwijt geraakt waarin hij deze kreeg aangeboden. Ik kan helaas niets voor hem betekenen zonder deze mail.
Een overvolle trein zelfs op de trappen geen plaats, moet nu in de eerste klas gaan staan voor een lege stoel , waar snel jeugd ging zitten
Reputatie 7
@AnnyT dit topic gaat over iets heel anders, je kunt er beter zelf eentje openen of een relevante uitzoeken ;)

Even inhoudelijk met een vervoersbewijs heb je recht op vervoer en geen zitplaatsgarantie. Het kan dus ook met een 1e klas kaart zijn dat je geen zitplaats hebt. Dit is natuurlijk niet wenselijk, maar wel de realiteit..
Ik wil je vragen mij een privébericht te sturen zodat ik door voor je kan uitzoeken. Je kan mij een privébericht sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken. In dat geval ontvang ik graag je NAW-gegevens, geboortedatum, e-mailadres en OV-Chipkaartnummer. Hou er wel rekening mee dat de reactiesnelheid op dit forum een stuk lager ligt. Is het nu zo wat ik las in de reactie, dat als een echtgenoot een 1e klaskaart heeft of daarvoor bijbetaalde, de Echtgenote die alleen 2e klas heeft gewoon samen in de 1e klas kan meereizen
Reputatie 7
Beide dienen in bezit te zijn van een 1e klas kaart.

Reageer