Geachte mevrouw ...,
Omdat u deelneemt aan NS Extra maakt u gebruik van de check-uit alert service. Via deze service hebben we gesignaleerd dat u onlangs mogelijk vergeten bent in of uit te checken tijdens een reis met NS. Daardoor is het instaptarief van uw saldo afgeschreven. Het verschil tussen het instaptarief en de prijs van uw treinreis geven wij graag aan u terug. Wij hebben daarvoor aanvullende informatie over uw reis nodig. Hieronder staan de gegevens die bij ons bekend zijn:
Kaartnummer:
......
Reisdatum:
30 juni 2016
Beginstation:
Rotterdam Centraal
Tijd van inchecken:
15:57:26
Via onderstaande link kunt u de reisgegevens die wij nodig hebben voor teruggave invullen. Nadat u het formulier heeft verzonden, ontvangt u het te veel betaalde bedrag zo snel mogelijk terug. U kunt dit bedrag als saldo op uw OV-chipkaart zetten bij de NS-kaartautomaat of bij ieder ander OV-chipkaart oplaadpunt. Dat kan tot 1 jaar na ontvangst van dit bericht.
Klik hier om uw claim in te dienen
Heeft u nog vragen?
Stel uw vraag op het NS Serviceforum of neem contact op met onze medewerkers van NS Klantenservice via telefoonnummer 030 - 751 51 55. We staan dag en nacht voor u klaar.
Beste antwoord door Erryt NS
Ik heb het voor Anita Dirix uitgezocht en de situatie uitgelegd. Het bleek hier echter te gaan om een foutieve melding. Deze melding heb ik doorgezet zodat we kunnen kijken wat de reden hiervan is.
Bekijk origineel