beantwoord

Bizarre situatie nav melding dat ik vergeten ben in te checken...

• 6 juli 2016
  • 2 reacties
  • 272 Bekeken

Deze mail ontving ik van de NS (persoonlijke gegevens verwijderd). Bij het aanklikken van de link bleek dat er geen transactie van mij op die dag bekend was. Rara.... Hoe lossen we dit op?

Geachte mevrouw ...,

Omdat u deelneemt aan NS Extra maakt u gebruik van de check-uit alert service. Via deze service hebben we gesignaleerd dat u onlangs mogelijk vergeten bent in of uit te checken tijdens een reis met NS. Daardoor is het instaptarief van uw saldo afgeschreven. Het verschil tussen het instaptarief en de prijs van uw treinreis geven wij graag aan u terug. Wij hebben daarvoor aanvullende informatie over uw reis nodig. Hieronder staan de gegevens die bij ons bekend zijn:
Kaartnummer:
......

Reisdatum:
30 juni 2016

Beginstation:
Rotterdam Centraal

Tijd van inchecken:
15:57:26

Via onderstaande link kunt u de reisgegevens die wij nodig hebben voor teruggave invullen. Nadat u het formulier heeft verzonden, ontvangt u het te veel betaalde bedrag zo snel mogelijk terug. U kunt dit bedrag als saldo op uw OV-chipkaart zetten bij de NS-kaartautomaat of bij ieder ander OV-chipkaart oplaadpunt. Dat kan tot 1 jaar na ontvangst van dit bericht.
Klik hier om uw claim in te dienen

Heeft u nog vragen?
Stel uw vraag op het NS Serviceforum of neem contact op met onze medewerkers van NS Klantenservice via telefoonnummer 030 - 751 51 55. We staan dag en nacht voor u klaar.
icon

Beste antwoord door Erryt NS 13 juli 2016, 19:15

Ik heb het voor Anita Dirix uitgezocht en de situatie uitgelegd. Het bleek hier echter te gaan om een foutieve melding. Deze melding heb ik doorgezet zodat we kunnen kijken wat de reden hiervan is.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo Anita Dirix en welkom op het NS Serviceforum.

Ik durf hier niet direct antwoord op te geven. Zie je de rest van de reisgegevens wel in MijnNS? Ik wil je ook het advies geven mij een privebericht te sturen zodat ik dit voor je uit kan zoeken, wanneer je op mijn naam klikt kun je een priv├ębericht sturen met je NAW-gegevens, geboortedatum, IBAN-rekeningnummer en je OV-chipkaartnummer. Hou er wel rekening mee dat de reactiesnelheid op dit forum een stuk lager ligt. Je kan er ook voor kiezen om ons te benaderen via een ander kanaal voor een nog snellere afhandeling. Dit kan per telefoon, twitter of chat.

P.S. Ik heb je topic naar het subforum NS Extra verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.
Ik heb het voor Anita Dirix uitgezocht en de situatie uitgelegd. Het bleek hier echter te gaan om een foutieve melding. Deze melding heb ik doorgezet zodat we kunnen kijken wat de reden hiervan is.

Reageer