beantwoord

Blendle

• 12 januari 2017
  • 5 reacties
  • 375 Bekeken

Hoe activeer je Blendle als je je hebt aangemeld voor NS Extra?
icon

Beste antwoord door Miriam NS 12 januari 2017, 11:39

Hallo AnoukVM en welkom op het Serviceforum.

Als je je hebt aangemeld voor NS Extra heb je als het goed is vandaag een mail ontvangen met een link om gebruik te maken van Blendle Premium. Wanneer je je vandaag hebt aangemeld voor NS Extra ontvang je over ongeveer 3 werkdagen de mail. Wanneer je nog geen account hebt bij Blendle, kun je met je e-mailadres een account aanmaken. Hiermee start ook automatisch de gratis maand Blendle Premium. Wanneer je al een Blende account hebt dan klik je op de unieke link in de mail van ons en log je in op je bestaande account.

Bekijk origineel

5 reacties

Hallo AnoukVM en welkom op het Serviceforum.
Als je je hebt aangemeld voor NS Extra heb je als het goed is vandaag een mail ontvangen met een link om gebruik te maken van Blendle Premium. Wanneer je je vandaag hebt aangemeld voor NS Extra ontvang je over ongeveer 3 werkdagen de mail. Wanneer je nog geen account hebt bij Blendle, kun je met je e-mailadres een account aanmaken. Hiermee start ook automatisch de gratis maand Blendle Premium. Wanneer je al een Blende account hebt dan klik je op de unieke link in de mail van ons en log je in op je bestaande account.
Beste Miriam,

In het bericht dat ik ontving van NS Extra stond alleen een link om mijn aanvraag te activeren. Er was geen link voor Blendle, maar wellicht volgt er nog een email?

Groet, Anouk
Ja, dan zal deze mail nog volgen. Als het goed is ontvang je deze na ongeveer 3 werkdagen.
Hallo, in januari heb ik me eveneens aangemeld voor NS Extra. Daarna een mail ontvangen met een activatielink. Vervolgens niets meer ontvangen. Mag ik de mail voor Blendle alsnog ontvangen svp?
Mvg
Dag Henriette_L, het spijt me dat je de actie niet hebt ontvangen. Ik kan je de actie op dit moment niet meer aanbieden, de maand Blendle Premium was een deal die maar een bepaalde periode liep en als ik je nu een heractivatielink zou sturen kom je bij een verlopen actie uit.

Mocht je in de toekomst merken dat je een actie hebt gemist, neem zo snel mogelijk contact op. Dan hebben we vaak snel een oplossing voor je.

Reageer