beantwoord

Blendle

  • 21 januari 2017
  • 2 reacties
  • 104 Bekeken

Ik wil de code gebruiken, maar deze werkt niet. Ik heb gelezen dat er een fout in de banner zat. Advies is om het nu opnieuw te proberen, maar ik krijg nu de melding dat deze al gebruikt is. Kan ik een nieuwe ontvangen?
icon

Beste antwoord door Annewil NS 25 januari 2017, 10:54

Ik heb heverhard via privéberichten een nieuwe code verstrekt en heb inmiddels vernomen dat het hem gelukt is om een maand gratis Blendle te activeren.
Bekijk origineel

2 reacties

Hallo heverhard, welkom op het NS Serviceforum! Top dat je ons online hebt weten te vinden.

Vervelend dat je Blendle code niet werkt! Je mag mij een privébericht sturen met je naam, postcode + huisnummer, geboortedatum en je oude code. Dan ga ik er voor zorgen dat je een nieuwe code krijgt! Een privébericht stuur je door op mijn naam te klikken en te kiezen voor "stuur bericht".
Ik heb heverhard via privéberichten een nieuwe code verstrekt en heb inmiddels vernomen dat het hem gelukt is om een maand gratis Blendle te activeren.

Reageer