beantwoord

Blendle code werkt niet, nu verlopen

• 26 februari 2017
  • 4 reacties
  • 205 Bekeken

Hi,

Sinds kort ben ik lid van NS Extra en zou heel graag Blendle willen proberen.
Het is mij niet gelukt om te registreren en nu is de actie (voor mij) verlopen.
Is het mogelijk om een nieuwe link/code te krijgen? Dit omdat ik steeds een foutmelding kreeg.
Ik zou graag Blendle willen proberen.

Ik hoor graag of het mogelijk is!

Gegroet,
Daan
icon

Beste antwoord door Miriam NS 19 maart 2017, 14:08

Ik heb geen bericht meer ontvangen, dus hoop dat het is opgelost. Voor de meelezers: ervaar je zelf problemen met NS Extra acties laat het ons vooral weten. Daarnaast kun je ook contact opnemen met onze klantenservice. Je kunt dit telefonisch doen via: 030 - 751 51 55, via Facebook of Twitter of van maandag tot en met zaterdag via onze Live chat.
Bekijk origineel

4 reacties

Hallo daankills en welkom op het Serviceforum.
Vervelend dat het niet lukt om je aan te melden via Blendle. Ik ga even kijken of ik je een nieuwe link kan sturen. Je hoort zo spoedig mogelijk van mij of mijn collega Ruud NS.
UPDATE: Is het inmiddels gelukt daankills? Zo niet, dan hoor ik het graag en ga ik er nog weer even achteraan.
UPDATE: daankills, zou je aan willen geven of het is gelukt om nog gebruik te maken van deze actie?
Ik heb geen bericht meer ontvangen, dus hoop dat het is opgelost. Voor de meelezers: ervaar je zelf problemen met NS Extra acties laat het ons vooral weten. Daarnaast kun je ook contact opnemen met onze klantenservice. Je kunt dit telefonisch doen via: 030 - 751 51 55, via Facebook of Twitter of van maandag tot en met zaterdag via onze Live chat.

Reageer