beantwoord

Blendle probleem.

• 12 januari 2017
  • 13 reacties
  • 352 Bekeken

Ik krijg bij de actie van blendle een foutmelding met de code 422 en kan de actie niet activeren .
icon

Beste antwoord door Ruud NS 13 januari 2017, 00:01

Fijn dat het nu werkt! Ik ga er vanuit dat de actie zo succesvol is dat de Blendle servers even gingen roken 😃
Bekijk origineel

13 reacties

Hallo Duerinck en welkom op het NS Serviceforum,

Ik durf nog niet aan te geven waarom je deze foutmelding krijgt maar ik laat dit voor je uitzoeken.
Hij doet het nu ineens (toen ik het voor de 5e x probeerde ). Dank voor meedenken!
Fijn dat het nu werkt! Ik ga er vanuit dat de actie zo succesvol is dat de Blendle servers even gingen roken 😃
Ook ik krijg een foutmelding: Forbidden. Kan de actie dus niet activeren.
Ik wil je adviseren om het later vandaag of morgen nog een keer te proberen. Door de grote belangstelling voor de actie lukt het de servers van Blendle af en toe niet om alles te verwerken. Laat je even weten of het lukt?
Ik krijg nog steeds dezelfde melding als ik op de link klik. Hoe activeer ik de actie als ik al een Blendle account heb?
Dat is vervelend. Wanneer je al een account hebt dan kun je de maand gratis Blendle Premium binnen je bestaande account activeren. Laat je even weten of dat lukt? Anders kijken we even naar een andere oplossing.
Mijn vraag was: hoe?
Als je al een Blendle account hebt, klik je op de unieke link en log je in op je bestaande account. Op dat moment start de gratis maand Blendle Premium.
Dat lukt juist niet. Als ik op de link klik krijg ik de melding Forbidden. Dus vandaar mijn vraag of het ook anders kan.
Vreemd. Werkt deze link bij jou?:
https://blendle.com/getpremium/actie/ns

Zo nee, dan is het een probleem met je browser. Misschien kun je het dan op een ander apparaat of in een andere browser proberen.
Zo ja, dan kun je hier de code invullen die verwerkt staat in de persoonlijke link in je email. Als je op de link klikt, kun je jouw persoonlijk code vinden achter 'code=' (vraagteken niet meenemen).

Hoor graag of het lukt. Anders zal ik je in een privébericht een nieuwe link sturen.
Kom nu wel verder dan eerst, maar zit daarna in een of andere loop. Code niet geldig volgens Blendle...
Kom nu wel verder dan eerst, maar zit daarna in een of andere loop. Code niet geldig volgens Blendle...

Ik heb je in een privébericht een nieuwe link gestuurd. Ik hoor graag of deze wel werkt!

Reageer