beantwoord

Blijven aanmelden voor NS extra??

  • 7 juli 2016
  • 1 reactie
  • 542 Bekeken

Mijn man en ik hebben ons, een weekje terug, allebei aangemeld voor NS extra. We kregen mooi een bevestigingsmail terug.
Nu krijgen we echter weer het verzoek ons aan te melden !!
Wat is hiervan de bedoeling? Kunnen we aannemen dat we gewoon aangemeld zijn?
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 7 juli 2016, 20:19

Hallo Minamien, welkom op het NS Serviceforum!

Als het al gelukt is met de aanmelding hoeft dit niet nogmaals. Wel kan je het voor de zekerheid even bij ons laten controleren. Je kan hiervoor het snelste contact opnemen met onze telefonische Klantenservice via 030 - 751 51 55, Twitter, Facebook of Chat. Mocht je het liever bij het forum willen houden mag je me een privébericht sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Een reactie via het forum kan alleen wel een stuk langer duren, omdat ik niet altijd aanwezig ben, dus hou daar rekening mee.

P.S. Ik heb je topic naar het subforum NS Extra verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Minamien, welkom op het NS Serviceforum!

Als het al gelukt is met de aanmelding hoeft dit niet nogmaals. Wel kan je het voor de zekerheid even bij ons laten controleren. Je kan hiervoor het snelste contact opnemen met onze telefonische Klantenservice via 030 - 751 51 55, Twitter, Facebook of Chat. Mocht je het liever bij het forum willen houden mag je me een privébericht sturen door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Een reactie via het forum kan alleen wel een stuk langer duren, omdat ik niet altijd aanwezig ben, dus hou daar rekening mee.

P.S. Ik heb je topic naar het subforum NS Extra verplaatst om de vindbaarheid te vergroten.

Reageer