beantwoord

Cadeaukaart verjaardag

Op 13-03-2018 80 jaar geworden. Wil met m'n echtgenote dagje RTD doen. Bestelde 2 E-tickets met korting ad 14 Euro p.stuk. Heb (bijzonder attent!) van NS vorige maand een Cadeaukaart ad 5 Euro (1 mnd geldig) en willde die verzilveren van genoemde E-tickets. Gebeld met Klantenservice NS. Bleek niet mogelijk te combineren met andere (?) acties. Doch (?) kennelijk WEL met 'uitstapjes' naar bv Groningen. Ook (althans vlgs mij) 'goedkope' trips met korting! Nu moet ik dus m'n cadeaukaart over 4 dagen weggooien. ZONDE!
icon

Beste antwoord door Momo 9 april 2018, 13:57

Die cadeaukaart heb ik ook ontvangen voor mijn verjaardaag maar die was speciaal voor bestelling uit de Spoordeelwinkel.

De aanbieding voor 2 tickets van 14 euro zijn van NS Extra.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +3
Die cadeaukaart heb ik ook ontvangen voor mijn verjaardaag maar die was speciaal voor bestelling uit de Spoordeelwinkel.

Leuk bedacht..... Maar die cadeaukaart ontving ik OOK via NS Extra !!!!!!
Reputatie 7
Badge
die cadeaukaart ontving ik OOK via NS Extra !!!!!!
NS (Extra) deelt de kadokaarten uit, maar u mag ze alleen besteden bij de winkel waar de kadokaart geldig is. Zelf kiezen is niet meer van deze tijd.
Reputatie 7
Klant_Jac en Momo geven hier inderdaad het juiste antwoord.
Het betreft hier twee verschillende acties die niet te combineren zijn. Je kunt de actiecodes voor de treinkaartjes gebruiken, maar hierop niet de korting van jouw verjaardagscadeau op toepassen. Excuses daarvoor.
Ik ben (zoals al eerder opgemerkt) 80, mijn vrouw 75, en we zijn abonnementhouders. Wanneer wij er op uit gaan om familie of vrienden te bezoeken, doen wij dat gewoon tegen 40% ofwel een e-ticket. Als NS-Extra van mening is dat hun (vaste) klanten zo nu en dan een 'extraatje' verdienen (b.v. verjaardag), dan is dat op zich bijzonder attent en prijzenswaardig. Uw excuses, hoewel ongetwijfeld ook goed bedoeld, vinden wij in deze niet op z'n plaats. Nu moeten we die cadeaukaart laten verlopen en weggooien. Wie is in dit geval de lachende derde?!...
Reputatie 7
Badge
Wie is in dit geval de lachende derde?!...
Niemand, want NS geeft een kadokaart voor de Spoordeelwinkel om u te verleiden daar eens een combi-kaartje te kopen (en hopelijk vaker), en NS heeft ingecalculeerd dat een deel van de ontvangers die bon niet gebruikt.
U kunt de bon gebruiken voor een uitje van de Spoordeelwinkel. Zo kan ik een cadeaukaart van Douglas ook niet gebruiken bij ICI-Paris. Het zijn twee verschillende dingen. U gebruikt de bon, of u gebruikt hem niet. Zo gaat dat met alle acties via NS Extra. U kunt de bon beter zien als een actie dan als een verjaardagscadeau en acties zijn nagenoeg nooit met elkaar te combineren.
Reputatie 7
Badge +3
U kunt het ook zo zien dat u nu 2 cadeau's hebt gekregen.
De ene is een cadeaukaart van 5 Euro te besteden in de Spoordeelwinkel en de ander actiecodes om voor 14 Euro een dagretour te kopen.
Toevallig kwam het voor u zo uit dat de cadeaukaart van 5 Euro nog geldig was op het moment dat u de nieuwe NS Extra aanbieding kreeg. Mijn 5 Euro cadeaukaart was zo'n 3 weken geleden al verlopen omdat mijn verjaardag al in februari was.
Wie is in dit geval de lachende derde?!...
Niemand, want NS geeft een kadokaart voor de Spoordeelwinkel om u te verleiden daar eens een combi-kaartje te kopen (en hopelijk vaker), en NS heeft ingecalculeerd dat een deel van de ontvangers die bon niet gebruikt.

JUIST ..... Dat bedoel ik!... Dat is iemand blij maken met 'een dode mus'.... Niet erg, maar laat dan wel even duidelijk weten wat de 'voorwaarden' zijn..... (Einde discussie!)

wat nu wanneer je daar geen gebruik van kan maken. Heb geen telefoon met die mogelijkheden, geen tablet met internet aansluiting Wel kan ik boeken krijgen als verjaardag geschenk maar kan er geen gebruik van maken.

Reageer