beantwoord

Cadeautje

• 15 september 2017
  • 13 reacties
  • 411 Bekeken

Hoezo cadeautje van de NS? Ik moet eerst zelf (meer) geld uitgeven alvorens ik iets "krijg".
icon

Beste antwoord door Miriam NS 15 september 2017, 20:41

Hoi Agnes van Lierop, welkom op ons Serviceforum.

Er is inderdaad de actie die Thom aangeeft. Je kunt in dit geval een kaart uitkiezen tot een bedrag van €2,50 zonder bijbetaling, de postzegel is ook gratis. Kies je voor een duurdere kaart, dan betaal je bij.

Dan is er nog een actie, dat is de actie die Petje leiden noemt. Dit is inderdaad een tegoed van €5 voor het bloemenassortiment of het gehele assortiment. In dit geval krijg je dus een korting van €5. Er lopen dus verschillende acties. Als ik het goed begrijp heeft Petje leiden de laatste, klopt dat?
Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Ik had ook liever een kop koffie gehad 😉
Ik heb van de ns een greetz tegoed gehad van 5 euro nou wil ik een kaartje versturen en dan blijkt dat het maar 2.25 is inlplaats van 5 euro wie heeft dit nog meer Denk stuur een kaartje maar dat kon dus niet wel jammer ns lekker makertje en hoe nu verder krijg ik nu een compensatie? ?
Badge +3
Ik denk dat het kaartje zelf maar 2,25 kost en de rest kosten van Greetz zijn die je niet met een cadeaubon kan verrekenen.

Overigens zie ik in dit topic dat het inderdaad om een gratis kaartje versturen zou gaan, en dat studenten voor € 5,- een tijdschrift kunnen kopen.
Reputatie 7
Badge +4
Het is niet een erg verstandige actie, vrees ik.

Ik ben dat tijdschrift niet tegengekomen bij deze actie. Ik zou dat ook leuker vinden. Marketing zal wel wat in (de promotie van-) Greetz gezien hebben, denk of vrees ik.
Een gegeven paard en zo, maar volgende keer maar weer een Ako-bon, wat mij betreft.

Nee heb echt in de mail gehad dat je 5 euro tegoed krijg van ns maar er zit altijd een adertje onder het gras oplichters weer stond omdat u zo veel reist krijgt u een cadeau geschenk van 5 euro dus ja dan ge je er vanuit dat je niks betaald voor het kaartje tegoed is tegoed toch ....... word hier het probleem opgelost of niet dat jullie weten?
Reputatie 7
Badge +4
Het is hier een hulpverleningsforum en geen forum over beleid, maar signalen worden wel doorgegeven.
Oké wel een slechte zaak vind ik want het is mooi misleidend van de ns
Badge +3
Zal wel ergens in de kleine lettertjes staan. Doe mij ook maar liever bonnen voor koffie of AKO 😛
Nergens in de mail heb ik al naar gekeken ns veel beloven maar niks nakomen zoals altijd weer straks moet je ook betalen voor je plek zoals in de vliegtuigen wat ze gaan doen zal me niks verbazen dat dit gaat gebeuren straks
Reputatie 7
Badge +4
Ik heb dan maar de normale prijs betaald voor een blad over iOS11, Watch OS4 en zo. De marketeers moeten wel hun klanten kennen. We kunnen Marketing ook allemaal een kaart van Greetz sturen, natuurlijk. Met doe maar AKO of koffie, lol. Koekje van eigen deeg, maar toch weer niet helemaal. Ach, doe een vergeten tante een plezier en stuur haar een kaartje. Dan heb je je dagelijkse goede daad ook weer gedaan 😉
????
NS Marketing
16e verdieping, kamer onbekend, achter de kast ? 🆒
Laan van Puntenburg 100
3511ER Utrecht
Hoi Agnes van Lierop, welkom op ons Serviceforum.

Er is inderdaad de actie die Thom aangeeft. Je kunt in dit geval een kaart uitkiezen tot een bedrag van €2,50 zonder bijbetaling, de postzegel is ook gratis. Kies je voor een duurdere kaart, dan betaal je bij.

Dan is er nog een actie, dat is de actie die Petje leiden noemt. Dit is inderdaad een tegoed van €5 voor het bloemenassortiment of het gehele assortiment. In dit geval krijg je dus een korting van €5. Er lopen dus verschillende acties. Als ik het goed begrijp heeft Petje leiden de laatste, klopt dat?

Reageer