beantwoord

Cadeautje ns extra

• 10 augustus 2016
  • 5 reacties
  • 184 Bekeken

Zowel mijn man als ik hebben ons aangemeld bij ns extra.
Mijn man krijgt als cadeautje een gratis kop koffie en ik een upgrate naar de 1ste klas.
Kan ik deze ook voor mijn man krijgen want reizen doen we altijd samen.
Vriendelijke groet, Trudie
icon

Beste antwoord door Sivan NS 10 augustus 2016, 15:28

Hoi Trudie. Jammer dat je er zo over denkt, en jammer dat je geen gebruik zal maken van het kado.

De kado's die zijn uitgedeeld voor NS Extra hangen samen met het soort abonnement dat je hebt, en hoe lang je dit hebt. Het kan dus voorkomen dat jij en je reisgenoot allebei een ander kado krijgt. Dat is misschien niet heel leuk, maar aan de andere kant kun je het ook zien als een leuke aanleiding om er samen eens uit te gaan. Je kunt bijvoorbeeld een extra upgrade aanschaffen bij de automaat, en een extra kopje koffie of thee. Dan ben je alsnog stukken goedkoper uit dan wanneer je voor twee mensen iets moet aanschaffen.

Wellicht kun je even telefonisch contact met ons opnemen. Misschien kunnen ze jouw upgrade ruilen voor een koffiebon. Dan heb je allebei hetzelfde kado.

Het glas is halfvol, zullen we maar zeggen.
Bekijk origineel

5 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Trudie. De extraatjes verschillen per reiziger, ook basis van het product wat je bij ons afneemt. Ik kan je helaas niet helpen aan een upgrade voor je man. Met wat voor product op de ov-chipkaart reis je zelf en hoe reist je man dan mee?
Laat maar we zullen geen gebruik maken van het cadeautje.
Het blijft een cadeautje. Er gebruik van maken is niet verplicht en we kunnen niet iedereen tevreden maken, blijkt wel weer.
Niet echt een klantvriendelijk antwoord. ik heb betere ervaringen gehad met de NS
Hoi Trudie. Jammer dat je er zo over denkt, en jammer dat je geen gebruik zal maken van het kado.

De kado's die zijn uitgedeeld voor NS Extra hangen samen met het soort abonnement dat je hebt, en hoe lang je dit hebt. Het kan dus voorkomen dat jij en je reisgenoot allebei een ander kado krijgt. Dat is misschien niet heel leuk, maar aan de andere kant kun je het ook zien als een leuke aanleiding om er samen eens uit te gaan. Je kunt bijvoorbeeld een extra upgrade aanschaffen bij de automaat, en een extra kopje koffie of thee. Dan ben je alsnog stukken goedkoper uit dan wanneer je voor twee mensen iets moet aanschaffen.

Wellicht kun je even telefonisch contact met ons opnemen. Misschien kunnen ze jouw upgrade ruilen voor een koffiebon. Dan heb je allebei hetzelfde kado.

Het glas is halfvol, zullen we maar zeggen.

Reageer