beantwoord

cadeautje ns extra bon voor kopje koffie oid

• 5 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 282 Bekeken

Bedankt voor de bon voor een gratis kopje koffie! heb wel even een praktische vraag: Is het de bedoeling dat als je op de bon klikt er een andere pagina opent, zodat je de bon kunt printen of moet je hem opslaan en dan printen? ik krijg hem nl niet geopend.. bvd groetjes, Hanneke
icon

Beste antwoord door Sivan NS 5 augustus 2016, 15:19

Ik heb even voor je gekeken naar het bericht dat jij hebt gehad. Het kan zijn dat je even op 'Online versie' moet klikken, omdat je browser de instellingen niet helemaal goed pakt. Ik had dat ook. Je krijgt dan de goede opmaak te zien.

Onderaan de e-mail vind je een bon voor het drankje. Als je deze bon print en inlevert bij een Kiosk filiaal op het station, dan krijg je van ons een kop koffie of thee naar keuze.
Bekijk origineel

2 reacties

Hoi Ekennah. Leuk dat je ons cadeautje hebt gehad!

Wat gaat er precies mis als je op de link klikt? Het is inderdaad de bedoeling dat je bij de bon komt, die je vervolgens kunt uitprinten. Ik hoor graag waar je tegenaan loopt.
Ik heb even voor je gekeken naar het bericht dat jij hebt gehad. Het kan zijn dat je even op 'Online versie' moet klikken, omdat je browser de instellingen niet helemaal goed pakt. Ik had dat ook. Je krijgt dan de goede opmaak te zien.

Onderaan de e-mail vind je een bon voor het drankje. Als je deze bon print en inlevert bij een Kiosk filiaal op het station, dan krijg je van ons een kop koffie of thee naar keuze.

Reageer