beantwoord

cadeautje van NS

• 13 augustus 2016
  • 4 reacties
  • 169 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Geachte dames en heren,
Afgelopen week een email ontvangen voor een gratis update van mijn OV-kaart naar 1e klas.
Mijn echtgenote en mijn zus hebben ook zo'n kaart, maar geen email ontvangen.
Is er vooraf een selectie gemaakt of komt de mail nog?
Bij voorbaat hartelijk dank voor uw reactie.
icon

Beste antwoord door Thom 13 augustus 2016, 12:18

U heeft zich waarschijnlijk aangemeld voor NSExtra en uw echtgenote en zus niet. In het laatste geval worden ze niet verstrekt. Overigens worden er verschillende zaken uitgedeeld, naast eersteklas upgrades ook bol.com bonnen bijvoorbeeld. Begrijpelijk want wie al een eersteklaskaartje heeft, kan niet zoveel met een upgrade, al mag je ze weggeven.
Uw echtgenote en zus kunnen nog even bij hun junkmail kijken als ze zich wel hebben aangemeld.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +4
U heeft zich waarschijnlijk aangemeld voor NSExtra en uw echtgenote en zus niet. In het laatste geval worden ze niet verstrekt. Overigens worden er verschillende zaken uitgedeeld, naast eersteklas upgrades ook bol.com bonnen bijvoorbeeld. Begrijpelijk want wie al een eersteklaskaartje heeft, kan niet zoveel met een upgrade, al mag je ze weggeven.
Uw echtgenote en zus kunnen nog even bij hun junkmail kijken als ze zich wel hebben aangemeld.
Mijn echtgenoot, kaartnummer 3528************ heeft wel een cadeautje, upgraden Ns via emasil ontvangen, omdat hij meer dan 10 jaar met NS OV reist. Ik, kaartnummer 3528************ reis ook al meer dan 10 jaar met OV-chipkaart. Waarom ontvang ik geen cadeautje upgraden naar 1e klas?

M. de Jong-Frijlink.

Gaarne antwoord.
Reputatie 7
Badge +4
Ik denk dat u zich niet heeft aangemeld voor NSExtra. Zie verder mijn bijdrage hierboven.

Het is hier een openbaar forum en u kunt uw kaartnummers beter weglaten. Niet iedereen heeft goede bedoelingen, helaas. In een eventueel contact met een moderator kunt u ze op zijn of haar verzoek, wel weer verstrekken.
Hallo CKR en marhyl en welkom op het NS Serviceforum.

Zoals Thom al aangaf kan het zijn dat deze mails in de spam - junkmail terecht komen. Graag wil ik jullie verzoeken daar eens tussen te kijken.

Edit: Tevens heb ik de OV-chipkaartnummers van marhyl onherkenbaar gemaakt.

Reageer