beantwoord

Cadeautje wegens 10 jarig bezit NS-kortingkaart

• 5 augustus 2016
  • 18 reacties
  • 319 Bekeken

Leuk dat ik de mogelijkheid krijg om gedurende één maand eerste klas te kunnen reizen, jammer is alleen dat mijn vrouw ook een kortingkaart heeft en dit cadeautje niet krijgt, maar slechts een kopje koffie. Aangezien wij altijd samen reizen lijkt mij dit aanbod toch niet zo aardig.
Met vriendelijke groet,
A. Dekker
icon

Beste antwoord door Laura B. NS 5 augustus 2016, 14:42

Hallo A. Dekker, welkom op het NS Serviceforum.

Ik zie dat andere forumleden je al hebben proberen te helpen. Zie NS Extra: een cadeautje! voor de voorwaarden. Hieronder het juiste antwoord op jouw vraag:

Ik heb een Upgrade 1e klas gehad. Tot wanneer kan ik deze gebruiken?
In de mail die je hebt gekregen vind je een link naar een couponcode. Die couponcode kun je verzilveren tot 31 augustus. De Upgrade is geldig voor één dag in de periode tot en met 30 september.

P.S. Ik heb je topic naar het subforum NS Extra verplaast om de vindbaarheid te vergroten.
Bekijk origineel

18 reacties

Reputatie 5
Badge
De cadeautjes worden helaas aan willekeurige abonnementhouders verzonden waarbij niet naar relaties tussen abonnementhouders gekeken wordt ivm automatisering. Wellicht heeft zij later een maand eerste klas reizen en u een kop koffie.

Groet,
GroeneRuiter
Reputatie 7
Badge +4
Weet u wel zeker dat u een maand lang eerste klas mag reizen of is het één dag gedurende een maand? De aanbieding bestaat uit het laatste.

Is uw vrouw misschien geholpen met het upgradekaartje van de spoordeelweken?
Reputatie 5
Badge
@Thom Goede vraag. Dit was mij niet te binnen geschoten. Dit lijkt inderdaad logischer dan een maand lang eerste klasse reizen.
Gezien het aantal mensen dat deze tekst verkeerd heeft begrepen (A. Dekker is niet bepaald de eerste persoon die deze vraag stelt), hoop ik dat NS bij volgende acties helderder communiceert.

Helaas is op dit forum al vaker geconstateerd dat de communicatie over productvoorwaarden regelmatig onduidelijk, onjuist of onvolledig is.
@Thom Goede vraag. Dit was mij niet te binnen geschoten. Dit lijkt inderdaad logischer dan een maand lang eerste klasse reizen.
Thom en GroeneRuiter, beiden reacties geven geen antwoord op mijn vraag. Bovendien uit het aanbod van het cadeautje blijkt dat ik tot en met 30 september 1ste klas kan reizen, of ik kan niet goed lezen.
Reputatie 7
Badge +4
U mag gedurende een dag eerste klas reizen en het aanbod is geldig tot en met 30 september, bij mijn weten.
U mag gedurende een dag eerste klas reizen en het aanbod is geldig tot en met 30 september, bij mijn weten.
Beste Thom, ik heb het niet over een aanbod (is mij bekend), maar over een cadeautje wegens 10 jaar bezit kortingkaart.
Reputatie 5
Badge
@A.Dekker Ik hoop dat Thom je het juiste antwoord gegeven heeft over de 1ste klasse. Ik ben redelijk nieuw op dit forum wat betreft het antwoorden op vragen. Wat ik probeerde te zeggen is dat er inderdaad verschillen zitten tussen de cadeautjes die abonnementhouders kunnen krijgen en dat het mogelijk zo is dat uw vrouw later nog een beter aanbod zal krijgen ipv een kop koffie.
Reputatie 5
Badge
@A. Dekker Het is zo dat de cadeautjes (ook voor 10 jaar abonnement) automatisch gekozen en verzonden worden aan de houder. U heeft een beter cadeautje gekregen dan uw vrouw, helaas is dit hoe het systeem werkt en kunnen we er niets aan veranderen.
Reputatie 7
Badge +4
Beste Thom, ik heb het niet over een aanbod (is mij bekend), maar over een cadeautje wegens 10 jaar bezit kortingkaart.

Het cadeau komt mij wat fors voor, al gun ik het u uiteraard graag. NS moet zich er dan maar even over buigen. Een maand reizen in de eerste klasse als blijk van waardering voor tien jaar abonnement, is wel heel stevig.

Volgens mij is mijn eerder gegeven antwoord juist. (Nummer 6.)
Reputatie 5
Badge
@Thom Ik sluit me hierbij aan.
Thom en GroeneRuiter, beiden reacties geven geen antwoord op mijn vraag. Bovendien uit het aanbod van het cadeautje blijkt dat ik tot en met 30 september 1ste klas kan reizen, of ik kan niet goed lezen.

Als u doelt op onderstaande tekst:
Ga voor 31 augustus 2016 naar www.ns.nl/couponcode om uw gratis Upgrade naar de 1e klas te verzilveren en vul uw persoonlijke kortingscode in. De Upgrade is maandag t/m vrijdag geldig na 9.00 uur en op zaterdag en zondag de hele dag, voor treinreizen met NS in Nederland en in combinatie met een geldig 2e klas vervoerbewijs. U kunt t/m 30 september 2016 gebruik maken van de Upgrade, daarna is hij niet meer geldig.

Hoewel ik me uw verwarring kan voorstellen, bedoelt NS dat u 1 dag mag uitkiezen (met als uiterste datum 30 september) waarop u met een vervoersbewijs voor de 2e klas mag plaatsnemen in de 1e klas.
Hallo A. Dekker, welkom op het NS Serviceforum.

Ik zie dat andere forumleden je al hebben proberen te helpen. Zie NS Extra: een cadeautje! voor de voorwaarden. Hieronder het juiste antwoord op jouw vraag:

Ik heb een Upgrade 1e klas gehad. Tot wanneer kan ik deze gebruiken?
In de mail die je hebt gekregen vind je een link naar een couponcode. Die couponcode kun je verzilveren tot 31 augustus. De Upgrade is geldig voor één dag in de periode tot en met 30 september.

P.S. Ik heb je topic naar het subforum NS Extra verplaast om de vindbaarheid te vergroten.
Mijn vraag had eigenlijk geen betrekking op het feit dat de upgrade naar eerste klas maar één dag is, maar meer over het feit dat mijn vrouw en ik altijd samen reizen (zij heeft ook een daluren-abonnement, alleen iets korter dan ik) maar dan krijg ik een 'cadeautje' voor een dag eerste klas en zij krijgt als cadeautje een kopje koffie.
Dag A. Dekker. Ik kan me voorstellen dat je graag samen met je vrouw 1e klas wil reizen.

We sturen verschillende cadeaus. Dit hangt af van welk abonnement je hebt, en hoe lang je lid bent.

Hopelijk kunnen jullie toch nog samen van een dagje uit genieten! Wellicht kun jij voor je echtgenote een klassewissel halen, en zij voor jou een lekker kopje koffie? 🙂
Reputatie 5
Badge
@A. Dekker Het antwoord dat meermaals gegeven is is dat willekeurig gekozen wordt wie welk cadeautje krijgt. Dat betekend dat de één een beter cadeautje krijgt dan de ander. We kunnen hier helaas niets aan veranderen. Uw vrouw zal een eerste klas kaartje moeten kopen om mee te kunnen reizen met u.
Reputatie 5
Badge
@SivanNS Origineel idee. 😉 Hebben ze een cadeautje voor elkaar. Het blijft natuurlijk jammer dat ze niet samen die upgrade gekregen hebben.
Dat klopt, GroeneRuiter. Hopelijk vinden ze toch nog een mooie oplossing 🙂

Reageer