Check uit alert

• 27 juni 2016
  • 5 reacties
  • 251 Bekeken

Reputatie 1
Hoorde vandaag over de service van de NS waar je een bericht (mail) krijgt als je bent vergeten uit te checken, het Check Uit alert. Hee cool, NS!! Dat lijkt mij wel wat, dus ik naar de NS site waar je dan uitkomt op NS Extra.
Juist ... het is dus helemaal geen "service". Het is onderdeel van een totaal onzinnig pakket voor mailtjes, aanbiedingen, reisgegevens doorgeven etc etc.
NS: wat hebben reclame mailtjes, exclusieve voordelen en speciale aanbiedingen te maken met een Check Uit alert?
Gewoon weer een ordinaire poging om zoveel mogelijk reiziger gegevens binnen te krijgen.
Maak dat Check Uit alert een op zich zelf staande service, DAT is klantvriendelijk. Dit wat jullie nu doen is weer gewoon typisch NS waar de NS zelf voor doet komen alles voor de klant te doen (zoals de nog steeds zwaar onhandige en super onduidelijke site) maar het uiteindelijk alleen maar naar zichzelf kijkt.

5 reacties

Reputatie 1
Zie https://forum.ns.nl/ns-extra-35/vanaf-27-juni-2016-ns-extra-25211

Ja okay, dat bedoel ik dus. Dat zou dus gewoon een normale service moeten zijn en niet 1 grote klantenreisgegevens vergaarbak die het nu wordt met allerlei lokkertjes :(
Staat jullie weer goed .... not.
Zie https://forum.ns.nl/ns-extra-35/vanaf-27-juni-2016-ns-extra-25211
Klantenbinding en reclame. De NS is nou eenmaal een commercieel bedrijf. Niet aan proberen te ergeren, helpt niets vrees ik. Succes.
Reputatie 1
Ah ok, staat inderdaad in de PDF, had ik nog niet gelezen.
Maar dan nog: ik heb al een abonnement, dus de NS heeft al de benodigde gegevens, er is bekend wanneer in in- en uitcheck. Waarom niet gewoon dit als service in het abonnement ipv deze slinkse omweg? Mij geeft het nog steeds het gevoel/beeld dat ze nog meer extra info bij elkaar proberen te sprokkelen op deze manier.
Hoorde vandaag over de service van de NS waar je een bericht (mail) krijgt als je bent vergeten uit te checken, het Check Uit alert. Hee cool, NS!! Dat lijkt mij wel wat, dus ik naar de NS site waar je dan uitkomt op NS Extra.
Juist ... het is dus helemaal geen "service". Het is onderdeel van een totaal onzinnig pakket voor mailtjes, aanbiedingen, reisgegevens doorgeven etc etc.
NS: wat hebben reclame mailtjes, exclusieve voordelen en speciale aanbiedingen te maken met een Check Uit alert?
Gewoon weer een ordinaire poging om zoveel mogelijk reiziger gegevens binnen te krijgen.

Maak dat Check Uit alert een op zich zelf staande service, DAT is klantvriendelijk. Dit wat jullie nu doen is weer gewoon typisch NS waar de NS zelf voor doet komen alles voor de klant te doen (zoals de nog steeds zwaar onhandige en super onduidelijke site) maar het uiteindelijk alleen maar naar zichzelf kijkt.

Dit staat op de NS site:
Kan ik mij ook weer afmelden?
U kunt zich op elk moment weer afmelden. U kunt zich óf voor de check-uit alert service óf voor de exclusieve voordelen en andere leuke aanbiedingen afmelden of voor beide onderdelen. Dit kan online via www.ns.nl/nsextra, via MijnNS of telefonisch via NS Klantenservice: 030-751 51 55. We staan dag en nacht voor u klaar.

Klaarblijkerlijk eerst ontvangen, dan afzeggen voor een of beide diensten.

Reageer