beantwoord

Check-uit alert service

• 8 mei 2017
  • 1 reactie
  • 190 Bekeken

• Op het juiste spoor
  • 0 reacties
Ik kreeg een mail van de check-uit alert service dat ik op 23 april was vergeten uit te checken. Er zat een link bij naar een formulier waar ik alleen nog maar het eindstation in hoefde te vullen, en hoefde te kiezen tussen dal, spits of weekend. Maar toen ik dat had ingevuld kreeg ik de melding: "Er zijn op dit kaartnummer en op deze datum geen transacties bij ons bekend." Daar snap ik natuurlijk niks van. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Annewil NS 8 mei 2017, 21:47

Hallo Nalle, welkom op het NS Serviceforum!

Vreemd dat je die melding kreeg. Wat je het beste kunt doen is even inloggen in je MijnNS-account en daar in je reishistorie kijken bij de betreffende reis op 23 april. Mocht je echt zijn vergeten uit te checken dan kun je dan gelijk een claim indienen. Als je nog geen MijnNS-account hebt dan kun je deze aanmaken en je OV-chipkaart koppelen om je reishistorie in te zien.
Bekijk origineel

1 reactie

Hallo Nalle, welkom op het NS Serviceforum!

Vreemd dat je die melding kreeg. Wat je het beste kunt doen is even inloggen in je MijnNS-account en daar in je reishistorie kijken bij de betreffende reis op 23 april. Mocht je echt zijn vergeten uit te checken dan kun je dan gelijk een claim indienen. Als je nog geen MijnNS-account hebt dan kun je deze aanmaken en je OV-chipkaart koppelen om je reishistorie in te zien.

Reageer