beantwoord

Communicatie over cadeau upgrade eerste klas onduidelijk

• 19 augustus 2016
  • 2 reacties
  • 196 Bekeken

Ik heb een cadeau gekregen, upgrade eerste klas geldig tot eind september verzilveren voor eind augustus. In eerste instantie begreep ik dat de upgrade voor de hele periode zou gelden, immers er staat geldig in de weekenden en maandag t/m vrijdag na 9 uur. Pas bij het invullen van het formulier begreep ik dat het slechts om een upgrade voor 1 dag gaat. Ik denk dat het misverstand komt Vanwege de uiterste verzilverdatum. Idioot dat je een maand van tevoren moet bedenken wanneer je gaat reizen.
Dit is dus een cadeuatje waar je esn slecht humeur van krijgt. Lijkt me niet de bedoeling
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 22 augustus 2016, 15:28

Welkom op het NS Serviceforum SachaH. Spijtig om te lezen dat je de communicatie onduidelijk vond. Ik zal de feedback doorspelen. Bedenk wel dat het een cadeautje blijft. We kunnen het klaarblijkelijk niet iedereen naar de zin maken.
Bekijk origineel

2 reacties

Zie https://forum.ns.nl/ns-extra-35/ns-extra-cadeautje-26404/index1.html#post162452
Welkom op het NS Serviceforum SachaH. Spijtig om te lezen dat je de communicatie onduidelijk vond. Ik zal de feedback doorspelen. Bedenk wel dat het een cadeautje blijft. We kunnen het klaarblijkelijk niet iedereen naar de zin maken.

Reageer