beantwoord

Computersysteem werkt niet

• 10 november 2017
  • 6 reacties
  • 138 Bekeken

Ik wil graag ingaan op het aanbod van een upgrade 1e klas kaartje, maar krijg al 3x steeds een fout melding na het invullen van gegevens.
Is er een computerstoring?
icon

Beste antwoord door Arnold NS 10 november 2017, 15:29

Hallo caro222 en welkom op het NS Forum!

Op dit moment is er inderdaad een storing in het bestellen van de NS Extra upgrade van € 4,50. Je kunt wel gegevens invullen, maar krijgt een foutmelding als je naar de betaling gaat. De ICT-afdeling is momenteel bezig met het zoeken naar een oplossing. Mijn advies is daarom om het later nogmaals te proberen. Laat je het weten als het gelukt is?
Bekijk origineel

6 reacties

Hallo caro222 en welkom op het NS Forum!

Op dit moment is er inderdaad een storing in het bestellen van de NS Extra upgrade van € 4,50. Je kunt wel gegevens invullen, maar krijgt een foutmelding als je naar de betaling gaat. De ICT-afdeling is momenteel bezig met het zoeken naar een oplossing. Mijn advies is daarom om het later nogmaals te proberen. Laat je het weten als het gelukt is?
Helaas ook vandaag lukt het nog steeds niet 😢
Onze IT'ers zijn nog steeds bezig met het oplossen van het probleem. Wanneer wil je de upgrade gebruiken? Ik heb goede hoop dat het in het begin van de komende week opgelost zal zijn.
Dank voor het antwoord. Ik had m gisteren of vandaag willen gebruiken.
Maar dan "bewaar" ik m nu voor ergens in December. Dus hoop dat het probleem opgelost is deze week want eind vd week tot half december ben ik niet in nederland en je kan m maar tot eind november aanschaffen....
Als het aan het einde van de week nog niet gelukt is, laat het dan even weten. Stuur mij een privébericht door op mijn naam te klikken en ik ga met je naar een oplossing kijken.
Reputatie 7
Badge
Ik heb m 25.11 nodig 🙂

Reageer