beantwoord

Dagkaart 1.klas cadeau ?

• 5 augustus 2016
  • 6 reacties
  • 122 Bekeken

Kreeg een mail van NS Extra,dat ik als trouwe klant een dagkaart 1.klas van NS zou krijgen met een aanmeldcode erbij .
Is dit weer een oplichters mail ?
Zo niet ,waarom kan je dan sinds twee dagen ,dit niet met je code verzilveren op www.ns.nl/couponcode ?
Gaarne uw reactie .
Groet Ralph
icon

Beste antwoord door Sivan NS 5 augustus 2016, 11:59

Dag Ralph, en welkom!

Het gaat echt om e-mails van NS, dus je hoeft je geen zorgen te maken. Wel goed dat je het even checkt 🙂.

Er was inderdaad een storing, maar inmiddels zou alles weer moeten werken.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge
Dag Ralph40,

Naar mijn weten zijn er voor NS Extra eerste klasse upgrades uitgegaan voor de daluren. Check altijd het emailadres van de NS dat doorgaans eindigt op ns.nl .
GroeneRuiter
Gisteren schijnt er een storing te zijn geweest bij de pagina voor het verzilveren.
Daarnaast is het altijd belangrijk erop te letten dat u een eventuele spatie achter de couponcode, die vaak automatisch wordt meegekopieerd, verwijdert uit het invoerveld.
Naar mijn weten zijn er voor NS Extra eerste klasse upgrades uitgegaan voor de daluren.

Er zijn diverse verschillende codes uitgedeeld. Onder andere een kopje koffie, korting bij Ako/Bol, upgrade 1e klas, dagkaart.
Reputatie 5
Badge
@Neen Bedankt voor de extra informatie. Dit was mij nog niet bekend.
Dag Ralph, en welkom!

Het gaat echt om e-mails van NS, dus je hoeft je geen zorgen te maken. Wel goed dat je het even checkt 🙂.

Er was inderdaad een storing, maar inmiddels zou alles weer moeten werken.
Bedankt en het is mij gelukt ,Ralph

Reageer