beantwoord

Dagkaart 1e klas cadeau

• 11 augustus 2016
  • 3 reacties
  • 232 Bekeken

Ik ontving per e-mail de melding dat ik een gratis dagkaart 1e klas cadeau krijg omdat ik al meer dan 10 jaar met een NS abonnement reis. Mooi cadeau. Toch een vraag: mijn echtgenote heeft ook al meer dan 10 jaar een NSabonnement, maar aan haar is deze gratis dagkaart niete aangeboden. Waarom eigenlijk niet?
icon

Beste antwoord door Sivan NS 11 augustus 2016, 14:50

Hoi GCvanderKlis, en welkom!

Wat leuk dat je ons cadeau hebt gehad. Wat Thom zegt klopt: dit cadeau is verstrekt aan klanten die zich hebben aangemeld voor NS Extra. Heeft jouw echtgenote zich ook aangemeld? Daarnaast is het inderdaad zo dat het soort cadeau afhangt van welk abonnement je hebt, en hoe lang je al klant bent. Misschien kun je voor haar een aparte upgrade aanschaffen via de kaartautomaat en zo alsnog samen reizen.

Fijne reis in ieder geval!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Heeft uw echtgenote zich aangemeld voor NSExtra? Anders worden ze niet verstrekt. De cadeautjes blijken overigens niet altijd hetzelfde te zijn.

Wat leuk dat je ons cadeau hebt gehad. Wat Thom zegt klopt: dit cadeau is verstrekt aan klanten die zich hebben aangemeld voor NS Extra. Heeft jouw echtgenote zich ook aangemeld? Daarnaast is het inderdaad zo dat het soort cadeau afhangt van welk abonnement je hebt, en hoe lang je al klant bent. Misschien kun je voor haar een aparte upgrade aanschaffen via de kaartautomaat en zo alsnog samen reizen.

Ik heb het begrepen. Bedankt voor de informatie.
Gerard van der Klis

Reageer