beantwoord

Dagkaart

• 18 oktober 2017
  • 5 reacties
  • 189 Bekeken

Kan ik de dagkaart opwaarderen naar 1ste klas?
icon

Beste antwoord door Chiel NS 2 november 2017, 18:25

Ik moet even corrigeren, dit soort tickets zijn niet up te graden. Soms kan je bij dit soort tickets kiezen voor een klasse, maar upgraden is niet mogelijk.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 5
Badge
Over welke dagkaart gaat het? Als u dat vertelt kan ik u beter van dienst zijn.
Reputatie 7
Hallo Janusch en welkom op het NS Serviceforum.

Gezien de timing van jouw bericht en het trending topic van vandaag, verwacht ik dat het hier gaat over de dagkaart die je via NS Extra hebt ontvangen. Deze dagkaart is op te waarderen naar de 1ste klasse, maar alleen via deze link. De upgrade van deze actie is niet te combineren met deze dagkaart, gezien deze actie niet gecombineerd kan worden met andere acties.
Klopt , het betrof de dagkaart die ik via NS extra had ontvangen.. bedankt voor de link
Reputatie 2
Gezien de timing van jouw bericht en het trending topic van vandaag, verwacht ik dat het hier gaat over de dagkaart die je via NS Extra hebt ontvangen. Deze dagkaart is op te waarderen naar de 1ste klasse, maar alleen via deze link. De upgrade van deze actie is niet te combineren met deze dagkaart, gezien deze actie niet gecombineerd kan worden met andere acties.
Op de pagina om van klasse te wisselen zijn 3 opties aangegeven:
- Klassewissel voor onbeperkt reizen met een abonnement bv dalvrij, altijdvrij etc.
- Klassewissel met een kortingsabonnement: bv dalvoordeel
- Klassewissel zonder abonnement

Maar er is geen variant die voor de Dagkaart geldig is als je uitgaat van bovenstaande opties. Dus hoe werkt dit dan met de NS Extra Dagkaart?

En zoals in onderstaand screenshot te lezen valt is de klassewissel alleen geldig in treinen van NS. Klopt dit wel, of moet deze tekst even aangepast worden?

Ik moet even corrigeren, dit soort tickets zijn niet up te graden. Soms kan je bij dit soort tickets kiezen voor een klasse, maar upgraden is niet mogelijk.

Reageer