beantwoord

dagkaart februari ophalen

• 14 februari 2017
  • 4 reacties
  • 200 Bekeken

ik heb net een dagkaart via de februari actie besteld. bij de bevestigingsmail zit een link naar mijn persoonlijke pagina. daar staat, zoals ik zelf ook heb gekozen, dat ik de bestelling bij een automaat kan ophalen.
na een half uurtje ben ik bij de automaat langsgegaan, maar er staat geen bestelling klaar. moet ik nog langer wachten.
ik heb het kaartje vandaag, 14 februari, besteld voor reisdatum 28 februari.
icon

Beste antwoord door GroeneRuiter 14 februari 2017, 17:21

@barnold Het kan altijd even duren voor het op de automaat klaar staat. Tevens is het onhandig om het voor de datum van reizen op te halen. Het systeem zou er moeite mee kunnen hebben, maar daar ben ik niet zeker van. Waar ik wel zeker van ben is dus dat er wat tijd over heen gaat.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
Badge
@barnold Het kan altijd even duren voor het op de automaat klaar staat. Tevens is het onhandig om het voor de datum van reizen op te halen. Het systeem zou er moeite mee kunnen hebben, maar daar ben ik niet zeker van. Waar ik wel zeker van ben is dus dat er wat tijd over heen gaat.
hij staat inmiddels klaar. maar ik vind het vreemd dat het wel meer dan een uur duurt voor hij klaar staat op de automaat. je kunt dus niet kort voor de reis kiezen voor aflevering via de automaat. aflevering via de e-mail en printen gaat wel heel snel.
kan iemand precies vertellen welke vertraging er is ingebouwd in het proces van klaarzetten op de automaat?
Reputatie 5
Badge
@Barnold Ik weet het zelf niet, maar ik verwacht dat het komt doordat het een vrij groot systeem is dat tijd nodig heeft om de vele handelingen te verwerken.
ik kreeg laatst geld terug, wegens gemiste uit-check, van een andere vervoerder. en dat stond bijna a la minute klaar om opgehaald te worden. is de ns zoveel gecompliceerder dan connexxion/valleilijn?

Reageer