Deze bestelling kan ik alleen uitprinten OF in de NS-app laden.
Voor het parkeren op mijn voorkeurstation krijg ik met mijn OV-chipkaart korting na een treinreis. Met een geprint dagretour of een ticket in de app kan ik NIET met korting parkeren. Ik heb immers de OV-chipkaart niet gebruikt.
Dus GRAAG bij akties de mogelijkheid het product te kunnen laden op de OV-chipkaart.
Beste antwoord door iMark
Er sinds een paar maande de regeling dat met papieren e-tickets toch met korting kan worden geparkeerd. Eerst het volle tarief betalen en dan bij Q-Park restitutie vragen. Hier een citaat uit een ander topic op het forum. De tekst komt uit een e-mail van Q-Park:
Deze regeling is bevestigd door NS: https://forum.ns.nl/overige-producten-6/p-r-en-reizen-per-uitgeprinte-reisbiljetten-44389?postid=298163
Het restitutieformulier van Q-Park is te vinden op https://www.q-park.nl/nl/restitutie-p-r
Een scan of foto van het e-ticket en het betaalbewijs moeten worden geüpload.
P.S. Kom ik zo langzamerhand niet in aanmerking voor een nieuwe badge met de titel "Q-Park specialist"?
Bekijk origineel
Deze regeling is bevestigd door NS: https://forum.ns.nl/overige-producten-6/p-r-en-reizen-per-uitgeprinte-reisbiljetten-44389?postid=298163
Het restitutieformulier van Q-Park is te vinden op https://www.q-park.nl/nl/restitutie-p-r
Een scan of foto van het e-ticket en het betaalbewijs moeten worden geüpload.
P.S. Kom ik zo langzamerhand niet in aanmerking voor een nieuwe badge met de titel "Q-Park specialist"?
