beantwoord

Dal Voordeel, Keuzedagen en NS Extra

Wat heb ik aan NS Extra als ik al Dal Voordeel en Keuzedagen heb?
icon

Beste antwoord door Denice NS 13 december 2018, 18:27

Hi Alex0703. Welkom bij de Community!

Ik zie dat Thom je al van wat info heeft voorzien 🙂. Top! Bijna elke maand komt er vanuit NS Extra een leuke aanbieding op jouw e-mail binnen. De ene keer zal je daar inderdaad meer aan hebben dan een andere keer. Verschillende aanbiedingen zijn bijvoorbeeld een Meereisretour, een 2-1 Upgrade, Daluren Dagkaart, Superdal retour en Avondretour. Ook op je verjaardag krijg je een leuk cadeautje 🙂. Mocht je er nou echt helemaal niks aan hebben kan je je natuurlijk altijd weer afmelden.

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4
NS Extra geeft van tijd tot tijd aanbiedingen. Die kunnen variëren, maar soms is er een goedkope mogelijkheid om iemand mee te laten reizen, om maar eens wat te noemen. Er zullen ook wel eens aanbiedingen zijn waar u niks mee kunt. Albert Heijn komt ook regelmatig met reclame voor artikelen die ik niet koop.

De keuzedagen zijn uit zichzelf natuurlijk al erg aantrekkelijk.
Reputatie 7
Badge +4
U kunt de aanbiedingen ook als aanvullingen zien op het moment dat de keuzedag al is verbruikt.
Badge +3
NS Extra heeft nog wat andere dingetjes zoals Uitcheck Gemist Alerts maar verder is het af en toe een aanbieding waarvoor je een goed deel van je privacy inlevert. Men mag bij Extra ineens veel meer met je reisgegevens doen e.d.

Ik vergelijk het een beetje met de Bonuskaart van AH, alhoewel dat redelijk achterhaald is omdat elke caissière er ook eentje heeft, dus je sowieso (anoniem) de korting krijgt.

Voor wat betreft die alerts, die zijn inmiddels ook ingebouwd in de NS Reisplanner app.
Hi Alex0703. Welkom bij de Community!

Ik zie dat Thom je al van wat info heeft voorzien 🙂. Top! Bijna elke maand komt er vanuit NS Extra een leuke aanbieding op jouw e-mail binnen. De ene keer zal je daar inderdaad meer aan hebben dan een andere keer. Verschillende aanbiedingen zijn bijvoorbeeld een Meereisretour, een 2-1 Upgrade, Daluren Dagkaart, Superdal retour en Avondretour. Ook op je verjaardag krijg je een leuk cadeautje 🙂. Mocht je er nou echt helemaal niks aan hebben kan je je natuurlijk altijd weer afmelden.
Ik kijk het nog even aan. Bedankt.

Reageer