beantwoord

Dalurenkaart

• 20 juli 2017
  • 2 reacties
  • 132 Bekeken

Voor mij geen probleem om ns extra te activeren. Mijn echtgenote, ook in het bezit van een dalurenkaart, geeft telkens een foutmelding. Zij heeft geen eigen mail en is dus mogelijk niet bekend bij NS. Hoe los ik dit op. We willen graag samen gebruik maken van Ns extra
icon

Beste antwoord door Robert B 20 juli 2017, 19:54

Ik denk dat het fout gaat als je twee codes probeert te krijgen op hetzelfde e-mail adres, ook al gaat het om verschillende ov-chipkaarten.

Wellicht kun je in je e-mail een 'alias' aanmaken voor je vrouw. Informeer bij je internet-provider of kijk in de instructies van webmail (zoals hotmail, gmail etc.)

Bij Gmail is het overigens wel heel simpel, en hoef je helemaal niets te doen eigenlijk. Zie deze link.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Ik denk dat het fout gaat als je twee codes probeert te krijgen op hetzelfde e-mail adres, ook al gaat het om verschillende ov-chipkaarten.

Wellicht kun je in je e-mail een 'alias' aanmaken voor je vrouw. Informeer bij je internet-provider of kijk in de instructies van webmail (zoals hotmail, gmail etc.)

Bij Gmail is het overigens wel heel simpel, en hoef je helemaal niets te doen eigenlijk. Zie deze link.
Hallo herman boek en welkom op het NS Serviceforum!

De kortste klap is om simpelweg een extra e-mailadres voor je echtgenote aan te maken. Anderzijds is het technisch niet mogelijk om onderscheid te maken van verschillende mensen op basis van één e-mailadres. Ik kan me echter voorstellen dat je dit het liefst anders ziet. Laat je weten of het gelukt is?

Reageer