beantwoord

Datum NS Extra aanbieding

• 25 april 2017
  • 2 reacties
  • 161 Bekeken

Dag, moet je perse al een datum invullen bij het gebruik maken van de aanbieding? Ik weet nl. nog niet zeker op welke dagen ik weg ga... Het zou jammer zijn, wil liever in de maand mei zelf kijken.
Alvast dank voor de reactie.
Gr. Susan
icon

Beste antwoord door Tochjo 25 april 2017, 20:11

Uit uw bericht leid ik af dat u het hebt over een actie van NS Extra, vermoedelijk de 1e klas Weekenddagkaart. Bij de bestelling moet u inderdaad de reisdatum invullen. U kunt bestellen tot en met 15 mei, daarna zijn de codes niet meer geldig. U kunt dus nog enige weken wachten als u nu de reisdatum nog niet weet, maar moet wel uiterlijk 15 mei de reisdatum doorgeven als u van de aanbieding gebruik wilt maken.
Bekijk origineel

2 reacties

Badge +3
Uit uw bericht leid ik af dat u het hebt over een actie van NS Extra, vermoedelijk de 1e klas Weekenddagkaart. Bij de bestelling moet u inderdaad de reisdatum invullen. U kunt bestellen tot en met 15 mei, daarna zijn de codes niet meer geldig. U kunt dus nog enige weken wachten als u nu de reisdatum nog niet weet, maar moet wel uiterlijk 15 mei de reisdatum doorgeven als u van de aanbieding gebruik wilt maken.
Bedankt voor de reactie, klopt dat het de 1e klas actie betreft.

Reageer