Jaren terug meldde ik me voor NS Extra aan, maar de beloofde alerts… ik heb ze nooit gezien.
Nu herinneren jullie wellicht nog deze spook-claim die ik onlangs al eens op de community poste:
Vanavond nam ik eens de tijd om via Twitter contact met de klantenservice te zoeken over deze situatie, want zo'n claim die ik nooit ingediend had blijft toch raar. Vooral ook met een ritprijs die wel heel apart is voor de betreffende reis (en ik wilde m'n € 2,80 wel terug).
Eerst kwam daarop een reactie dat m'n claim al verwerkt was en ik 'm in m'n facturen terug kon zien. Beetje rare reactie voor een klant die nog op saldo reist, want ik krijg dus geen facturen voor m'n reizen dus daar kunnen ook geen correcties op staan.
Commentaar daarop leidde wel tot een inhoudelijke reactie...
NS Extra dus, dat systeem wat ik nooit eerder erop heb kunnen betrappen dat het werkt, blijkt dus niet te notificeren dat je een check-out gemist hebt. In plaats daarvan wordt kennelijk actief een correctie geclaimd. Compleet met bovenstaande onzinbedragen, waardoor ‘ie vervolgens wordt afgewezen?!?
En dat bedrag had ik dus bij een automaat op moeten halen, maar NS heeft mij nooit geïnformeerd dat er een bedrag klaar stond??? Hoe zou ik dat dan moeten weten? Er gaan maanden voorbij dat ik geen kaartautomaat gebruik, daarnaast zouden gereed staande bestellingen bij het inchecken bij NS al op m'n kaart geladen moeten worden.
Maargoed, ik ben benieuwd of die € 12,76 (geen flauw idee waar dat bedrag nu weer vandaan komt) de komende maand daadwerkelijk wordt bijgeschreven.
Het bevestigt alleen wel weer dat de NS Klantenservice geen flauw idee heeft waar ze het nu eigenlijk over hebben. Want inhoudelijk heb ik nu nog altijd geen reactie gehad waarom die gemiste check-out er überhaupt staat terwijl ik zeker weet wel degelijk uitgecheckt te hebben. En waarom ik geen bericht over die claim heb gekregen...