Vanaf vandaag ontvang je van NS Extra een uitnodiging om deel te nemen aan een reischallenge!
Vind jij het leuk om een uitdaging te ontvangen waar je een leuk extraatje mee kunt verdienen? Meld je dan aan via de persoonlijke link in de e-mail van NS Extra en je ontvangt jouw uitdaging voor 20 november.
Nadat je je uitdaging hebt ontvangen, kun je in Mijn NS de status van je challenge bijhouden.
Vragen of opmerkingen zijn welkom in dit topic!
Page 1 / 5
Ja, ik krijg die mail net en zou het leuk vinden om mee te doen. Maar de link werkt niet. Er treedt ergens een fout op, zegt mijn laptop na een minuut of twee zoeken. Ergo, hoe doe ik mee?
Hier hetzelfde. Kom terecht op: https://webforms.tripolis.com/FormError. Het systeem werkt nu even niet goed denk ik.
Bij het bevestigen van mijn deelname ontstaat er een technisch probleem bij https://webforms.tripolis.com/FormError
We experienced some technical problems with this form. Please contact Nederlandse Spoorwegen.
We experienced some technical problems with this form. Please contact Nederlandse Spoorwegen.
Zelfde probleem hier.
zelfde hier
A
Zelfde probleem ook hier
Ik wil graag meedoen aan de NS Extra reischallenge.
Maar ik krijg dezelfde foutmelding als andere reageerders.
Ik heb vervolgens de NS Klantenservice via telefoonnummer 030-751 51 55 gebeld. Na lang moeten zoeken in het al ingewikkelde menu van de NS Klantenservice en dus lang aan de telefoon hangen kom ik eindelijk in contact met een persoon. Ik krijg in eerste instantie een aardige mevrouw aan de lijn en gaf haar het probleem aan.
De mevrouw van de klantenservice kon mij niet helpen met het probleem.
Sterker nog, ik kreeg zelfs de vraag: Is NS-Extra wel van de NS?
Ik heb vervolgens maar weer gebeld en weer het probleem dat mensen niet weten wat NS-Extra is en zelfs wat een reischallenge is.
Kortom: Wie moet ik benaderen van NS-Extra om dit probleem aan te kaarten en vooral nog belangrijker:
Word het techniche probleem aan / in het digitale formulier snel opgelost?
Ook handig als aandachtspuntje is medewerkers in het NS-Klantenservice-callcenter beter te informeren over acties en met name over de NS-Extra 😉!
Maar ik krijg dezelfde foutmelding als andere reageerders.
Ik heb vervolgens de NS Klantenservice via telefoonnummer 030-751 51 55 gebeld. Na lang moeten zoeken in het al ingewikkelde menu van de NS Klantenservice en dus lang aan de telefoon hangen kom ik eindelijk in contact met een persoon. Ik krijg in eerste instantie een aardige mevrouw aan de lijn en gaf haar het probleem aan.
De mevrouw van de klantenservice kon mij niet helpen met het probleem.
Sterker nog, ik kreeg zelfs de vraag: Is NS-Extra wel van de NS?
Ik heb vervolgens maar weer gebeld en weer het probleem dat mensen niet weten wat NS-Extra is en zelfs wat een reischallenge is.
Kortom: Wie moet ik benaderen van NS-Extra om dit probleem aan te kaarten en vooral nog belangrijker:
Word het techniche probleem aan / in het digitale formulier snel opgelost?
Ook handig als aandachtspuntje is medewerkers in het NS-Klantenservice-callcenter beter te informeren over acties en met name over de NS-Extra 😉!
Er wordt nu onderzocht wat het probleem kan zijn met het formulier. Er zijn namelijk ook al aanmeldingen binnengekomen dus het werkt in sommige gevallen wel en in sommige niet.
Ik houd jullie op de hoogte.
Ik houd jullie op de hoogte.
Ik wil trouwens eens wat meer informatie over deze reischallenge. Want ik weet er nog steeds niet veel over.
Ik heb, naast het proberen aan te melden op de telefoon, ook nog een poging ondernomen om via de laptop mij te kunnen aanmelden. Ook hierbij lukt dat niet. Uitermate vreemd zaakje 😉
Ik zou ook graag mee willen doen maar bij mij werkt de link ook niet
Vanaf vandaag ontvang je van NS Extra een uitnodiging om deel te nemen aan een reischallenge!
Maar helaas werkt de link niet. Na ca 1 minuut is het enige antwoord: We experienced some technical problems with this form. Please contact Nederlandse Spoorwegen.
Hoe nu verder?
Maar helaas werkt de link niet. Na ca 1 minuut is het enige antwoord: We experienced some technical problems with this form. Please contact Nederlandse Spoorwegen.
Hoe nu verder?
Maar zou ik in in de tussentijd wel een beetje informatie kunnen krijgen van iemand over deze challenge? Want ik ben wel nieuwsgierig eigenlijk.
Maar helaas werkt de link niet. Na ca 1 minuut is het enige antwoord: We experienced some technical problems with this form. Please contact Nederlandse Spoorwegen.
Hoe nu verder?
Nogmaals zoals eerder in het topic aan is gegeven - er wordt op dit moment aan gewerkt en het is even afwachten tot het probleem is opgelost!
Vind jij het leuk om een uitdaging te ontvangen waar je een leuk extraatje mee kunt verdienen? Meld je dan aan via de persoonlijke link in de e-mail van NS Extra en je ontvangt jouw uitdaging voor 20 november.
Nadat je je uitdaging hebt ontvangen, kun je in Mijn NS de status van je challenge bijhouden.
Vragen of opmerkingen zijn welkom in dit topic!
Nadat je je uitdaging hebt ontvangen, kun je in Mijn NS de status van je challenge bijhouden.
Vragen of opmerkingen zijn welkom in dit topic!
Ja inderdaad, vragen en opmerkingen zijn welkom werd er nog in de openingspost gezegd.
Nou ik zit al de hele tijd vragen te stellen hier in dit topic die nog niet beantwoord zijn. En opmerkingen worden volgens mij ook al niet gewaardeerd hier zie ik.
Ik vind het maar ruk. :(
Ruud, het zou fijn zijn als je misschien even een reactie geeft.
Page 1 / 5
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.