Doe jij mee aan de NS Extra reischallenge?

Toon eerste bericht

103 reacties

Hoi Trein D, er was ook een challenge afgelopen Maart. In dat topic staat meer info. Ik weet natuurlijk niet of het nu zo een zelfde challenge is, maar dan heb je een idee. Ik zal kijken of ik de link zo snel kan vinden.
Reputatie 7
Hoi Trein D, er was ook een challenge afgelopen Maart. In dat topic staat meer info. Ik weet natuurlijk niet of het nu zo een zelfde challenge is, maar dan heb je een idee. Ik zal kijken of ik de link zo snel kan vinden.

Dank je wel Evlow. Dat is aardig van je. Ik wacht even je linkje af. 🙂
https://forum.ns.nl/ns-extra-35/ns-extra-reischallenge-maart-2017-32815

Hier issie!
Reputatie 7
https://forum.ns.nl/ns-extra-35/ns-extra-reischallenge-maart-2017-32815

Hier issie!

Aah dankjewel beste Evlow. Dit waardeer ik heel erg hoor. Dit vind het echt aardig van je. Nu kan ik eindelijk even lezen wat deze challance nou precies inhoud.
Graag gedaan! Hopelijk kunnen we snel meedoen 😉
Reputatie 7
Jaaaa! want ik wil ook wel graag meedoen. 😃
Voor de mensen die wel berichten lezen: Ik heb me zojuist aan kunnen melden.
Ik had al een reactie met een update gegeven maar hierbij ook het goede nieuws: het formulier werkt nu weer helemaal goed!

Mocht er toch nog iemand tegen een fout aanlopen dan hoor ik dat natuurlijk graag maar mij is verzekerd dat alles nu soepel loopt op het formulier. Deze kreeg teveel aanmeldingen tegelijk binnen.

En voor iedereen die nieuwsgierig is naar zijn/haar persoonlijke challenge: heel goed, houd dat vast 🙂 Maar ik houd jullie nog wel even in spanning! Eind volgende week ontvang je je persoonlijke reischallenge in je mailbox met alle details.
Bij mij werkt het nu wel.
Reputatie 7
Ik had al een reactie met een update gegeven maar hierbij ook het goede nieuws: het formulier werkt nu weer helemaal goed!

Mocht er toch nog iemand tegen een fout aanlopen dan hoor ik dat natuurlijk graag maar mij is verzekerd dat alles nu soepel loopt op het formulier. Deze kreeg teveel aanmeldingen tegelijk binnen.

En voor iedereen die nieuwsgierig is naar zijn/haar persoonlijke challenge: heel goed, houd dat vast 🙂 Maar ik houd jullie nog wel even in spanning! Eind volgende week ontvang je je persoonlijke reischallenge in je mailbox met alle details.

Ruud, kan je alsjeblieft eens wat meer informatie geven want ik snap er nog geen rambam van.

Ik dacht al die tijd dat ik al was aangemeld bij NS extra maar dat was dus niet zo. Ik heb mezelf nu maar even vlug aangemeld voor NS extra via mijNS...ben ik nu te laat om mee te doen met deze challance? En ik heb een een abonnement waarbij ik niet op saldo hoef te reizen (trajectvrij) kan ik dan eigenlijk wel mee doen met deze challence?
Goedenmiddag Ruud/NS,

Ik wil best meedoen maar klopt het dat de link naar de bevestiging niet werkt? Ik krijg als melding dat ik contact op moet nemen net de NS.
Dit gebeurde vanmorgen en nu weer.

Met vriendelijke groet,
Reintje Blokpoel
nog steeds een link die niet werkt
[quote=HaDe][quote=Ruud NS]Ik had al een reactie met een update gegeven maar hierbij ook het goede nieuws: het formulier werkt nu weer helemaal goed!

13:55 uur. nogsteeds: We experienced some technical problems with this form. Please contact Nederlandse Spoorwegen.
als het eenzelfde soort Challenge is al in maart, loop ik reistegoed mis.
13:55 uur. nogsteeds: We experienced some technical problems with this form. Please contact Nederlandse Spoorwegen.[/quote]

14:20 h gelukt.
Trein-D je ontvangt uiterlijk volgende week een berichtgeving hierover. Ik durf even niet te zeggen of je nog op tijd bent, maar dat zal vanzelf blijven. Ik wil Reintje Blokpoel vragen of ze de mogelijkheid heeft om via Twitter of Facebook met ons contact op te nemen. Ik zou graag een screenshot van haar ontvangen van de foutmelding. Datzelfde geldt voor HaDe.
Reputatie 7
Trein-D je ontvangt uiterlijk volgende week een berichtgeving hierover. Ik durf even niet te zeggen of je nog op tijd bent, maar dat zal vanzelf blijven. Ik wil Reintje Blokpoel vragen of ze de mogelijkheid heeft om via Twitter of Facebook met ons contact op te nemen. Ik zou graag een screenshot van haar ontvangen van de foutmelding.

Joh, heel erg bedankt Erryt voor je antwoord. Ik wacht het maar gewoon even af. Mocht ik toch te laat zijn dan is dat ook geen ramp natuurlijk he. Dan wacht ik gewoon op de volgende leuke challange.
zojuist ontvangen mail :
U heeft vanochtend een e-mail van NS Extra ontvangen.

Helaas is er een storing opgetreden op de aanmeldpagina van de NS Extra reischallenge vanwege het grote aantal aanmeldingen. Dit probleem is inmiddels opgelost en aanmelden voor de NS Extra reischallenge is inmiddels weer mogelijk.

Onze excuses voor het ongemak. We hopen dat u alsnog wilt deelnemen aan de reischallenge.

Met vriendelijke groet,

Ron Schneider
Directeur Marketing & Sales
Heb je de mogelijkheid om een screenshot via Twitter of Facebook te sturen, HaDe?
Trein-D je ontvangt uiterlijk volgende week een berichtgeving hierover. Ik durf even niet te zeggen of je nog op tijd bent, maar dat zal vanzelf blijven. Ik wil Reintje Blokpoel vragen of ze de mogelijkheid heeft om via Twitter of Facebook met ons contact op te nemen. Ik zou graag een screenshot van haar ontvangen van de foutmelding. Datzelfde geldt voor HaDe.

Zie reactie nr 4 van 6 uur terug. is zo ingekopieerd.
Bij mij staat nog steeds dit: We experienced some technical problems with this form. Please contact Nederlandse Spoorwegen. als ik mijn deelname wil bevestigen.
Heb je de mogelijkheid om een screenshot via Twitter of Facebook te sturen, HaDe?

screenshot is niet meer mogelijk. Werkt nu.
Maar zie reactie nr 4 van 6 uur terug. is zo ingekopieerd.
Ik heb niet een nieuwe e-mail gehad dat alles nu wel werkt dus nog steeds het zelfde probleem als van morgen
Als ik mijn deelname wil bevestigen krijg ik de volgende melding:We experienced some technical problems with this form. Please contact Nederlandse Spoorwegen.
Werkt nog steeds niet, ook een nieuwe mail gehad dat het zou moeten werken.

Reageer