Doe jij mee aan de NS Extra reischallenge?



Toon eerste bericht

103 reacties

En wij dus ook niet. Het is niet alleen mis op het spoor. Ik wacht dus nog steeds op een oplossing!!
Ik ga uitzoeken of alles goed is verstuurd MoDe en niek2. Ook voor jou ga ik op onderzoek cameraman52.
Ik ga uitzoeken of alles goed is verstuurd MoDe en niek2. Ook voor jou ga ik op onderzoek cameraman52.

En ......???????
Diegene die geen e-mail hebben ontvangen na de gemaakte reis wil ik vragen mij een privébericht te sturen. Ik los dit dan graag voor jullie op. Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Ik ontvang dan graag je postcode, huisnummer, voorletter(s), achternaam, geboortedatum, IBAN, e-mailadres en OV-chipkaartnummer.
Reputatie 4
Medewerkers van NS extra: wanneer krijg ik een reactie op mijn klacht dat uw systeem niet werkt en dat uw antwoord fout is?

Ter verfrissing van uw geheugen: ik heb 1 kaart aangemeld in NS Extra en op die kaart staat OV Vrij + BTM Vrij en ik krijg herhaaldelijk van u de uitnodiging om op saldo te reizen.

En natuurlijk krijg ik opnieuw het antwoord: "De reden van deze challenge was omdat je ook aangemeld was met een andere OV-chipkaart."

NS: hoe kan ik met een andere kaart aangemeld zijn als er EEN (1) kaart aangemeld is, leg die logica eens uit.
Ik durf niet te zeggen hoe dat mogelijk is, maar er was nog een andere kaart aangemeld. Deze heb ik afgemeld waardoor ik hoop dat je nu wel de challenge ontvangt die je hoort te ontvangen. Aan cameraman52 wil ik vragen mij een privébericht te sturen. Ik kijk dan graag voor je na wat ik kan doen.
Ja, ik krijg die mail net en zou het leuk vinden om mee te doen. Maar de link werkt niet. Er treedt ergens een fout op, zegt mijn laptop na een minuut of twee zoeken. Ergo, hoe doe ik mee?
Reputatie 7
Badge
Ik snap het niet Ruud. Kan je iets meer uitleg geven?
Hier hetzelfde. Kom terecht op: https://webforms.tripolis.com/FormError. Het systeem werkt nu even niet goed denk ik.
Bij het bevestigen van mijn deelname ontstaat er een technisch probleem bij https://webforms.tripolis.com/FormError
We experienced some technical problems with this form. Please contact Nederlandse Spoorwegen.
Zelfde probleem hier.
Nope, werkt niet echt momenteel. Link doet helaas niets.
Ja, ik krijg die mail net en zou het leuk vinden om mee te doen. Maar de link werkt niet. Er treedt ergens een fout op, zegt mijn laptop na een minuut of twee zoeken. Ergo, hoe doe ik mee?

zelfde hier
Zelfde probleem ook hier
Ik krijg de mail ook en wil meedoen, maar kom ook niet verder. Foutmelding.
Idem hier. Zowel in chrome als Firefox. Het ligt dus, blijkbaar, niet aan de browser.
Verschillende keren geprobeerd.........zonder resultaat!!
Ik wil graag meedoen aan de NS Extra reischallenge.
Maar ik krijg dezelfde foutmelding als andere reageerders.

Ik heb vervolgens de NS Klantenservice via telefoonnummer 030-751 51 55 gebeld. Na lang moeten zoeken in het al ingewikkelde menu van de NS Klantenservice en dus lang aan de telefoon hangen kom ik eindelijk in contact met een persoon. Ik krijg in eerste instantie een aardige mevrouw aan de lijn en gaf haar het probleem aan.

De mevrouw van de klantenservice kon mij niet helpen met het probleem.
Sterker nog, ik kreeg zelfs de vraag: Is NS-Extra wel van de NS?
Ik heb vervolgens maar weer gebeld en weer het probleem dat mensen niet weten wat NS-Extra is en zelfs wat een reischallenge is.

Kortom: Wie moet ik benaderen van NS-Extra om dit probleem aan te kaarten en vooral nog belangrijker:
Word het techniche probleem aan / in het digitale formulier snel opgelost?

Ook handig als aandachtspuntje is medewerkers in het NS-Klantenservice-callcenter beter te informeren over acties en met name over de NS-Extra 😉!
Reputatie 7
Badge
Ik zou zeggen. Probeer het later gewoon nog eens. Misschien dat het dan wel lukt.
Er wordt nu onderzocht wat het probleem kan zijn met het formulier. Er zijn namelijk ook al aanmeldingen binnengekomen dus het werkt in sommige gevallen wel en in sommige niet.

Ik houd jullie op de hoogte.
Reputatie 7
Badge
Ik wil trouwens eens wat meer informatie over deze reischallenge. Want ik weet er nog steeds niet veel over.
De link werkt niet....
Ik heb, naast het proberen aan te melden op de telefoon, ook nog een poging ondernomen om via de laptop mij te kunnen aanmelden. Ook hierbij lukt dat niet. Uitermate vreemd zaakje 😉
Ruud is met het probleem bezig. Hopelijk werkt alles snel weer.
Ik zou ook graag mee willen doen maar bij mij werkt de link ook niet

Reageer