Doe jij mee aan de NS Extra reischallenge?

Toon eerste bericht

103 reacties

Diegene die geen e-mail hebben ontvangen na de gemaakte reis wil ik vragen mij een privébericht te sturen. Ik los dit dan graag voor jullie op. Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Ik ontvang dan graag je postcode, huisnummer, voorletter(s), achternaam, geboortedatum, IBAN, e-mailadres en OV-chipkaartnummer.
Reputatie 4
Medewerkers van NS extra: wanneer krijg ik een reactie op mijn klacht dat uw systeem niet werkt en dat uw antwoord fout is?

Ter verfrissing van uw geheugen: ik heb 1 kaart aangemeld in NS Extra en op die kaart staat OV Vrij + BTM Vrij en ik krijg herhaaldelijk van u de uitnodiging om op saldo te reizen.

En natuurlijk krijg ik opnieuw het antwoord: "De reden van deze challenge was omdat je ook aangemeld was met een andere OV-chipkaart."

NS: hoe kan ik met een andere kaart aangemeld zijn als er EEN (1) kaart aangemeld is, leg die logica eens uit.
Ik durf niet te zeggen hoe dat mogelijk is, maar er was nog een andere kaart aangemeld. Deze heb ik afgemeld waardoor ik hoop dat je nu wel de challenge ontvangt die je hoort te ontvangen. Aan cameraman52 wil ik vragen mij een privébericht te sturen. Ik kijk dan graag voor je na wat ik kan doen.

Reageer