Doe jij mee aan de NS Extra reischallenge?


Vanaf vandaag ontvang je van NS Extra een uitnodiging om deel te nemen aan een reischallenge!

Vind jij het leuk om een uitdaging te ontvangen waar je een leuk extraatje mee kunt verdienen? Meld je dan aan via de persoonlijke link in de e-mail van NS Extra en je ontvangt jouw uitdaging voor 20 november.

Nadat je je uitdaging hebt ontvangen, kun je in Mijn NS de status van je challenge bijhouden.

Vragen of opmerkingen zijn welkom in dit topic!

103 reacties

Ik durf niet te zeggen hoe dat mogelijk is, maar er was nog een andere kaart aangemeld. Deze heb ik afgemeld waardoor ik hoop dat je nu wel de challenge ontvangt die je hoort te ontvangen. Aan cameraman52 wil ik vragen mij een privébericht te sturen. Ik kijk dan graag voor je na wat ik kan doen.
Reputatie 4
Medewerkers van NS extra: wanneer krijg ik een reactie op mijn klacht dat uw systeem niet werkt en dat uw antwoord fout is?

Ter verfrissing van uw geheugen: ik heb 1 kaart aangemeld in NS Extra en op die kaart staat OV Vrij + BTM Vrij en ik krijg herhaaldelijk van u de uitnodiging om op saldo te reizen.

En natuurlijk krijg ik opnieuw het antwoord: "De reden van deze challenge was omdat je ook aangemeld was met een andere OV-chipkaart."

NS: hoe kan ik met een andere kaart aangemeld zijn als er EEN (1) kaart aangemeld is, leg die logica eens uit.
Diegene die geen e-mail hebben ontvangen na de gemaakte reis wil ik vragen mij een privébericht te sturen. Ik los dit dan graag voor jullie op. Een privébericht stuur je door op mijn naam en stuur bericht te klikken. Ik ontvang dan graag je postcode, huisnummer, voorletter(s), achternaam, geboortedatum, IBAN, e-mailadres en OV-chipkaartnummer.
Ik ga uitzoeken of alles goed is verstuurd MoDe en niek2. Ook voor jou ga ik op onderzoek cameraman52.

En ......???????
Ik ga uitzoeken of alles goed is verstuurd MoDe en niek2. Ook voor jou ga ik op onderzoek cameraman52.
En wij dus ook niet. Het is niet alleen mis op het spoor. Ik wacht dus nog steeds op een oplossing!!
Reputatie 4
Een dag later ook nog steeds niet.
Reputatie 7
Badge +2
Ik heb geen mail ontvangen...
Vanaf vandaag ontvang je van NS Extra een uitnodiging om deel te nemen aan een reischallenge!

Vind jij het leuk om een uitdaging te ontvangen waar je een leuk extraatje mee kunt verdienen? Meld je dan aan via de persoonlijke link in de e-mail van NS Extra en je ontvangt jouw uitdaging voor 20 november.

Nadat je je uitdaging hebt ontvangen, kun je in Mijn NS de status van je challenge bijhouden.

Vragen of opmerkingen zijn welkom in dit topic!


Mijn vrouw en ik hebben ons aangemeld voor de avond challenge. Vogens de mail ktijg je uiterlijk 3 december een bericht hoe je die 2,50 op je kaart kan zetten. Wij zijn op 24 november om 19:21 uur met de trein uit Rotterdam CS vertrokken en hebben dus voldaan aan de voorwaarden. Wij hebben NOOIT en te NIMMER een bericht ontvangen hoe het bedrag te verzilveren. Het gaat wel heel erg vaak mis met de vaste klanten van NS die zich hebben aangemeld voor NS Extra.
Reputatie 4
Ik heb geen e-mail van de NS ontvangen, ook niet in de spam folder.
Als het goed is heeft nu iedereen een mail ontvangen. Althans dat kreeg ik teruggekoppeld. Ik verneem graag iets als dat niet het geval is.
Ik ga er achteraan!
Reputatie 7
Badge +2
Mijn opdracht was om 1x op saldo te reizen na 18.30 uur tussen 20-24 november 2017. Niet 1 maar 4 reizen na 18.30 uur in genoemde periode gemaakt. Helaas zullen deze reizen niet meetellen, want ik had ze blijkbaar moeten maken met mijn sinds september 2017 verlopen kaart..... Die staat aangemeld bij NS Extra.
Alles wat op de oude kaart stond zou automatisch overgezet worden en mijn abonnementen staan er ook op. Maar NS extra bleek niet automatisch te gaan. Jammer.
"Hoe ontvang je het reistegoed van € 2,50?
Als je in de periode van 20 t/m 26 november één reis op saldo in de daluren hebt gemaakt, ontvang je op uiterlijk 3 december van ons een e-mail. Daarin staat precies hoe je het bedrag op je OV-chipkaart kunt zetten."

Ik heb ook deze melding gekregen :
"Gefeliciteerd, u heeft uw NS Extra reischallenge behaald!"

Maar het is nu bijna 7 december , en ik heb nog geen email ("uiterlijk 3 december") ontvangen .

Ruud Schmeitz
Zou je mij via een privébericht je OV-chipkaartnummer willen sturen, niek2? Ik zoek het dan graag voor je uit.
Reputatie 4
Medewerkers van NS extra: wanneer krijg ik een reactie op mijn klacht dat uw systeem niet werkt en dat uw antwoord fout is?

Ter verfrissing van uw geheugen: ik heb 1 kaart aangemeld in NS Extra en op die kaart staat OV Vrij + BTM Vrij en ik krijg herhaaldelijk van u de uitnodiging om op saldo te reizen.
Reputatie 4
Het goede nieuws hierbij is wel dat je je challenge gewoon kunt halen als je een reis maakt in de gespecificeerde periode (met de kaart waarmee je voor NS Extra bent aangemeld), ongeacht of deze op saldo is of niet. Foutje van NS in jouw voordeel zullen we maar zeggen.
Hoe is het goed nieuws met uw late antwoord? Aanmelden is niet mogelijk, dus aan dit "foutje" zit helemaal geen voordeel. U heeft duidelijk geen begrip voor de klant. En als ik mij wel aan had kunnen melden, met welke kaart had ik dan moeten reizen? Met mijn OV Vrij abonnement, die volgens u niet aan de actie gekoppeld is?
Reputatie 4
Ruud, u heeft uw bericht aangepast, heeft u de moeite genomen mijn antwoord te lezen? Blijkbaar niet.

Uw antwoord klopt niet.

U noemt het een incident, denkt u dat de klant dit als incident ervaart als het keer op keer mis gaat?

Dat is geen incident.

Een kaart:

Wat is het nut van deze challenge? Kan iemand dat uitleggen? Behalve ergernis van een niet werkende link.
Reputatie 4
Het lijken overigens wel incidenten te zijn, want de criteria van de selectie zijn door mijn collega nogmaals onder de loep genomen en daar waren Vrij abonnementen in uitgesloten. Wellicht zijn er ook mensen die zich hebben aangemeld met meerdere OV-chipkaarten of met een ander OV-chikpkaartnummer dan waar het Vrij abonnement op staat.
Die informatie klopt niet.

Er staat 1 kaart in MijnNS onder NS Extra aangemeld en op die kaart staat Altijd Vrij + BTM Vrij, ik heb een challenge gekregen om tijdens de daluren op saldo te reizen.
Kleine update: navraag levert op dat de verwarring over Vrij abonnementen is ontstaan bij NS Extra deelnemers die met meerdere kaarten zijn aangemeld voor NS Extra. De challenge is dan bepaald op een minder actieve kaart die wel voor NS Extra is aangemeld.

In Mijn NS kun je zien op welke kaart je precies de challenge hebt ontvangen. Deze zal de volgende keer ook in de e-mail worden meegenomen.
Dank voor je reactie. Doel je met alternatieve beloningen ook op challenges voor houders van een Vrij-abonnement?

Ja, inderdaad!
Badge +3
NS Extra is beschikbaar voor iedereen met een persoonlijke OV-chipkaart of persoonlijke NS Business Card, ook als er geen abonnement op staat.
Reputatie 7
Badge +2
Even een vraagje. Voor NS extra kun je toch alleen maar aanmelden met een NS-abonnement? Er zijn mensen die aangeven niets met de reischallenge te kunnen omdat zij een studentenreisproduct hebben. Een studentenreisproduct is geen NS-abonnement toch?
Badge +3
Dank voor je reactie. Doel je met alternatieve beloningen ook op challenges voor houders van een Vrij-abonnement?

Reageer