Doe jij mee aan de NS Extra reischallenge?

Vanaf vandaag ontvang je van NS Extra een uitnodiging om deel te nemen aan een reischallenge!

Vind jij het leuk om een uitdaging te ontvangen waar je een leuk extraatje mee kunt verdienen? Meld je dan aan via de persoonlijke link in de e-mail van NS Extra en je ontvangt jouw uitdaging voor 20 november.

Nadat je je uitdaging hebt ontvangen, kun je in Mijn NS de status van je challenge bijhouden.

Vragen of opmerkingen zijn welkom in dit topic!

103 reacties

Badge +3
Is deze aanbieding weer niet voor Dal Vrij-abonnementhouders? Dan lijkt het me een goed idee om in het eerste bericht duidelijk aan te geven voor welke deelnemers aan NS Extra deze actie wel en niet van toepassing is. Of om ook voor hen een challenge te bedenken (maximaal x keer in de spitsuren inchecken, bijvoorbeeld).
leuk idee maar 1 klein puntje
ik krijg als challenge om savonds, door de week op saldo te reizen
ik heb echter een studenten OV en reis dus altijd gratis als ik door de week met de trein ga
krijg ik nog steeds mn 2.50 of ben ik gewoon uitgesloten van een "persoonlijke challenge"doordat ik een student ben?
Reputatie 1
Beste mensen,

Leuk dat de NS af en toe iets verzint voor z'n klanten.
Het is mij gelukt door de barrieres te breken die mensen voor mij kennelijk nog ervaren.
Deze geheimzinnige challenge werd zojuist aan mij geopenbaard!
Ik zou, en dan wel BINNEN 4 DAGEN, maar liefst twéé maal een reisje moeten maken IN DE AVOND, met reizen op saldo.
Als dan aan al deze voorwaarden is voldaan.... let op..... (tromgeroffel!) krijg ik maar liefst 2,50 euro retour!
Sorry hoor. Mag ik even hartelijk lachen?

Vanaf vandaag ontvang je van NS Extra een uitnodiging om deel te nemen aan een reischallenge!

Vind jij het leuk om een uitdaging te ontvangen waar je een leuk extraatje mee kunt verdienen? Meld je dan aan via de persoonlijke link in de e-mail van NS Extra en je ontvangt jouw uitdaging voor 20 november.

Nadat je je uitdaging hebt ontvangen, kun je in Mijn NS de status van je challenge bijhouden.

Mijn vrouw en ik hebben ons aangemeld voor de avond challenge. Vogens de mail ktijg je uiterlijk 3 december een bericht hoe je die 2,50 op je kaart kan zetten. Wij zijn op 24 november om 19:21 uur met de trein uit Rotterdam CS vertrokken en hebben dus voldaan aan de voorwaarden. Wij hebben NOOIT en te NIMMER een bericht ontvangen hoe het bedrag te verzilveren. Het gaat wel heel erg vaak mis met de vaste klanten van NS die zich hebben aangemeld voor NS Extra.
Voor de mensen die wel berichten lezen: Ik heb me zojuist aan kunnen melden.
Ik heb niet een nieuwe e-mail gehad dat alles nu wel werkt dus nog steeds het zelfde probleem als van morgen
Werkt nog steeds niet, ook een nieuwe mail gehad dat het zou moeten werken.
Reputatie 5
Ik vind het al een uitdaging/challenge genoeg om me op een comfortable manier te laten vervoeren momenteel ... en ; Winter is coming !! Ik sla de uitdaging dus maar af 🆒
Ik kan geen schermbeeld meer maken... De link werkt weer helemaal en ik kon me aan,leden voor de challenge!! Fijn dat de fout zo snel verholpen was. Met vriendelijke groet, Reintje Blokpoel
eTrein-D je ontvangt uiterlijk volgende week een berichtgeving hierover. Ik durf even niet te zeggen of je nog op tijd bent, maar dat zal vanzelf blijven. Ik wil Reintje Blokpoel vragen of ze de mogelijkheid heeft om via Twitter of Facebook met ons contact op te nemen. Ik zou graag een screenshot van haar ontvangen van de foutmelding. Datzelfde geldt voor HaDe.
Zoals (blijkbaar niet zo) duidelijk bovenaan in de email staat, betreft de challenge een extra treinreis in november maken. Nadere details worden niet vermeld.
Doe mee aan de Avond challenge!

Reis in de periode van 20 t/m 24 november in de avond 1 keer op saldo en krijg € 2,50 reistegoed cadeau. Elk reis op saldo van maandag t/m vrijdag van 18.30 tot 0.00 uur telt mee.

Mag je ook met een andere vervoerder (Arriva in mijn geval) reizen?
Reputatie 2
Wat een teleurstellende challenge.... zo'n grootste bijzondere aankondiging voor een lullige 2,50 euro korting met een 'gewone reis' niet eens een challenge.
Ik heb het studentenreisproduct, het is fysiek onmogelijk om op saldo te reizen tijdens de gevraagde data.

Wat een challenge, op saldo in de daluren reizen, hoe moeilijk is dat? En laat ik nu een dalvrij hebben, wat moet ik dan op saldo reizen?

Reputatie 7
Badge +2
Ik heb een Traject-Vrij en reis niet op saldo.
Waarom krijg ik dan een Avond challenge om in de avond 1 keer op saldo te reizen. Dat is met recht een uitdaging!!
Weer de zoveelste teleurstellende NS Extra actie.
Nog afgezien van het feit dat wanneer ik na een dag werken om 6 or half 7 thuis kom er absoluut geen behoefte aan heb om nog een keer met de trein weg te gaan.
Ik doe mee. Eerste avondchallenge binnen. Kan ik alleen meedoen met een gewone ov chip(daluren) kaart of ook met mijn businesscard,?
Wat is een reis "op saldo"? Wat is het verschil met een gewone reis met de NS?
De avond challenge ontvangen. Nu reis ik inderdaad dinsdag avond met de trein, maar niet met saldo. Ik heb voor die dag namelijk al via de NS website een dag retour gekocht. Deze heb ik bij het aanschaffen niet op mijn NS kaart gezet....
Badge +3
Wat is een reis "op saldo"? Wat is het verschil met een gewone reis met de NS?
Dat is als je een reis maakt die van het saldo op je ov-chipkaart af gaat (een 'gewone reis' dus).

Reizen op een (vooraf gekocht) e-ticket op papier of in de NS app telt dus niet mee, net zoals reizen op een afgekocht abonnement (student, traject, dal vrij e.d.) of een actiekaartje zoals van de AH.
Zo te lezen hebben veel van jullie een challenge ontvangen die eigenlijk niet op jullie abonnement aansluit 😞 Ik heb dit bij Ruud, onze marketeer, neergelegd.

@Guuske, Arriva ritten kunnen wij niet inzien en zijn dus uitgesloten van de challenge
@Mrizzie, je dient te reizen met de OV-chipkaart waarmee je voor NS Extra bent aangemeld. Alleen via die kaart doe je mee aan de challenge.
Valt een reis bij Arriva ook onder de reis challenge?
Oh laat maar, zie t antwoord al staan
Badge +3
...
Reputatie 2
Goeie grutten. Ineens moet ik in kou, regen en duisternis een reis gaan maken. Niets te zien door het raampje en geen idee waar ik naartoe moet. Nog net drie kwartier de koopavond in in een vreemde stad of zo? Ik denk dat ik dit jaar mijn financiële verlies maar weer manhaftig draag en heerlijk thuis blijf. ?
Reputatie 4
Met recht een "challenge" deze keer. Nu heb ik het geluk zo nu en dan in de avonduren te reizen, maar ik ga er niet speciaal voor overwerken.

Reageer