beantwoord

Dubbele inchecken. - NS Extra melding

• 19 March 2018
  • 2 reacties
  • 109 Bekeken

Hallo ik een melding gekregen op 11 maart dat ik een dubbele incheck heb gehad waar door er teveel is afgeschreven 10 EUR .en dat kom ik dan weer op mijn kaart zetten bij een je oplaadpunt.dat heb ik gedaan.op 13 maart en is ook op mijn kaart bij geschreven.vanmorgen om 09.20 uur krijg ik weer de zelfde melding van jullie .mijn vraag is klopt dit wel ?om dat ik dat verleden week dat al op m'n kaart heb gezet.
icon

Beste antwoord door Klaas-Jan NS 20 March 2018, 11:11

Bekijk origineel

2 reacties

Welkom op het NS Serviceforum Erwin 1976. Goed dat je contact met ons zoekt. Ik kan dit uiteraard lastig inschatten zonder gegevens. Maar het zou natuurlijk goed kunnen kloppen. Heb je al contact met onze klantenservice gehad via bijvoorbeeld Facebook Messenger of Twitter? Zo niet, dan kijk ik het graag even voor je na. Je kan dan op mijn naam klikken en mij een privébericht sturen met daarin NAW-gegevens, geboortedatum, ov-chipkaartnummer en IBAN.
Ik heb helaas geen privébericht meer gekregen van Erwin, maar dat zou goed kunnen betekenen dat de case opgelost is via een ander kanaal.

Reageer