beantwoord

een cadeautje van NS Extra: code wordt niet geaccepteerd

• 15 september 2017
  • 6 reacties
  • 204 Bekeken

Vandaag kreeg ik om 14.00 uur een email van NS Extra met een cadeaubon van €15,- voor bol.com. Een leuke geste, helaas werkt het niet. Ik heb geprobeerd een boek te bestellen bij bol.com maar krijg bij het invoeren van mijn 'persoonlijke kortingscode' direct de melding dat die niet wordt geaccepteerd omdat die code aan een andere persoon is toegekend. Er gaat dus ergens iets mis. Hoe kan dat worden opgelost???
icon

Beste antwoord door Stijn NS 25 september 2017, 16:17

Ik heb nog steeds geen bericht ontvangen, dus ga ik er bij deze van uit dat hhockx ofwel geen hulp meer nodig heeft, ofwel via een ander kanaal contact op heeft genomen.

Voor de meelezers: Er is helaas het een en ander misgegaan bij deze specifieke NS Extra actie, waardoor sommige mensen een code hebben gekregen die niet werkt. Mocht jij een van deze ongelukkigen zijn, neem dan contact op met onze Klantenservice.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge
Ik heb een ongebruikte code voor Greetz (whateveritmaybe). RUILEN?
Mijn geliefde en ik krijgen beiden een extraatje, de een met de mogelijkheid om een greetzkaart te versturen de andere een upgrade naar de eerste klas. Die upgrade eerste klas willen we wel allebei zodat we ook samen 1e klas kunnen reizen. Kan ik de greetskaart ruilen tegen een 1eklas upgrade?
Welkom op het NS Serviceforum, hhockx!

Vervelend om te lezen dat deze tegoedcode niet werkt! Wat er precies mis gaat durf ik niet te zeggen, maar we willen dit graag voor je oplossen. Zou je daarvoor in een privébericht je volledige naam, postcode, huisnummer, geboortedatum en de specifieke actiecode willen sturen? Gaan we er achteraan!
Ook voor Adin, welkom op het NS Serviceforum!

Jammer dat jullie niet beide een 1e klas upgrade aanbieding hebben gekregen. Helaas kunnen we de verschillende aanbiedingen niet tegen elkaar inruilen.
Ik heb tot op heden nog geen privébericht ontvangen van hhockx. Mocht er alsnog hulp gewenst zijn, mag er uiteraard alsnog een privébericht gestuurd worden. Daarbij wil ik wel aangeven dat ik na mijn dienst vandaag 4 dagen afwezig zal zijn. Mocht het niet meer lukken om vandaag een privébericht te sturen, is het verstandig om contact op te nemen via een van onze andere Klantenservice kanalen. Als er voor deze optie gekozen wordt, zou je dat in dit topic kunnen laten weten, hhockx?
Ik heb nog steeds geen bericht ontvangen, dus ga ik er bij deze van uit dat hhockx ofwel geen hulp meer nodig heeft, ofwel via een ander kanaal contact op heeft genomen.

Voor de meelezers: Er is helaas het een en ander misgegaan bij deze specifieke NS Extra actie, waardoor sommige mensen een code hebben gekregen die niet werkt. Mocht jij een van deze ongelukkigen zijn, neem dan contact op met onze Klantenservice.

Reageer